Friday, July 22, 2011

Kene Gigit

Siapalah punya angkara ini


jenuh aku mikirkan manelah aku dapat lebam sebesar dan sepurple itu. Pikir punye pikir punye pikir, mungkin juga disebabkan Jumaat lepas office aku ade buat pemindahan perabot secara besar besaran. and beeing clumsy me..dah tentu aku puyuh puyuh ke sane sini untuk settlekan kedatangan ahli baru iaitu mesin fotostat untuk menggantikan yang lama. jadi apabila aku ni puyuh puyuh dah tentu banyak bende aku langgar. dan terhasil lah sebegitu..

sakit dowh..tapi salu kalau lebam lebam begini mak aku salu cakap aku kene gigit hantu. Sama ada aku mandi malam atau aku keluar maghrib. Tapi memang pon jumaat tu time maghrib aku masih berada di jalanan. Mungkinkah time aku berada di jalanan ade hantu dok sebelah aku dalam kereta dan menggigit aku. awwwww..hantu ni..janganlah gigit gigit..ai seram okkkkkkkiesss

hahahaha..sebenarnye aku kesengalan di ofc membuat claim. makanya aku pon jadi masuk air sebegini. Sekian

0 comments: