Wednesday, July 20, 2011

Craving for Things to eat

bila dah tinggal 2-3 hari je nak ganti pusa ni, mulalah tekak aku buat perangai. Nak itu..nak ini..Antara yang dicraving adalah

  • Teppanyaki Sg Wang
  • Nasi Ayam Hainan Bukit Bintang
  • Sushi King
  • Bubble Tea
  • Nasi Daging Black Pepper Kota Warisan
  • Makanan makanan di William

Adoih laaa..tapi syarat aku kenekan di atas diri sendiri adalah..Tak boleh keluar kawasan sampai habis ganti puasa. Cemane nieh..Tak keluar kawasan tak dapat la makan bebende nieh..Baeklah..akan aku gigih ganti puasa sampai hari Jumaat. Tinggal 2 hari je nieh. Hari ni Insya Allah lepas sebabnye skang dah jam empat. Lagi beberapa jam je lagi nak berbuka kan..hahahah

tapi sempat ke aku nak habiskan craving aku tu dalam minggu depan nie. Kopak aa kalau asik nak masuk KL je daripada luar kawasan kan..adoih. Takpelah..kite makan ape yg boleh je dulu ek..

0 comments: