Tuesday, July 19, 2011

Pekik Pekik Drama

tadi aku terbaca entri Kaedah lebih berkesan menegur lelaki di sini.. ada kebenarannya aku rasa. Sebenarnya aku seorang yang cepat marah. Kalau ade benda yang aku suspicious merepek repek..cepat je darah naik ke kepala. Terus berdenyut denyut kepala aku. Tapi tidaklah sampai memekik di khalayak ramai. Dulu aku jenis yang menyerang bertubi tubi..I mean soalan demi soalan..Macam macam taktik aku buat.

Dah lama lama aku penat. Yes aku banyak berubah as a person since aku ditinggalkan kekasih dalam masa 3 jam. Cerita dah lama..dah basi tapi terlalu terkesan dalam hidup aku. Before him..aku seorang yang sangat penyabar. boyfriend kantoi ade orang lain pun aku sanggup tunggu. Tapi lepas dengan yang meninggalkan aku dalam masa 3 jam tu, aku jadi seorang yang tak penyabar. If aku rasa dia ada orang lain aku kana push dia confess. Sebab aku nak settle cepat supaya relationship tak drag dan menyakitkan hati aku.

Sekarang..macam terjadi penyabar balik. TER okk..tak sengaja. Sebab? Entah lah..aku pon taktau kenapa..faktor usia kot. Almaklumlah..dah masuk 3 series this year. Hehehehehe..dan manjaness and mengadaness itu memang takleh lari dowwhhh..nk buat cemane aku anak tunggal kan.

Kdang kadang seronok tengok drama percintaan orang lain. Gaduh gaduh pujuk baik balik. macam seronok pon plak kengkadang aku rasa. Tapi aku rasa untuk umur mcm aku ni letih kot nak gaduh gaduh pujuk nieh. Orang bad mood 2 hari pon aku dah rasa letih nak layan. sometimes I feels like I don't have anymore fight in me. Ceh padahal tadi teringin bila tgk drama orang..tp dah tadek fight pulak..aiyoh..

Sekarang aku..dalam minda dan hati je drama jerit jerit pekik. Tapi bila nak keluarkan aku carik ayat sebaik mungkin supaya tidak menyinggung dan tidak disalah anggap. Tapi relevan untuk org aku sayang jelah..kalao orang aku tak suke..mampos di situ..eh garang balik dah budak nieh

0 comments: