Thursday, June 16, 2011

Men from mars

Men. Kadang kadang diorang sangat la confusing creature. but to them..women are the confusing creature on earth.

I had this conversation with my cousin few weeks ago:

Me: So what's da arguement was about?
Her: Well..I asked *************. Pastu tetibe nak marah tak tentu pasal. I tanye je
Me: Aaaaa..Men macam tak boleh tanye kan..Kite tanye je..bukannye expect bende tu happen esok or next month

I experienced this few nights back. Ade orang tu penat. so aku suruh rest..my exact word was..
you rest dulu..if you nak BB i..u BB jelah k

pastu terus aku mendapat panggilan talifon dan bebelan yang sangat panjang.

Arguement dia: Cara aku cakap as if he'll forget me
Arguement aku: Aku cakap je..macam pesanan penaja..salah ek? Lagipon die ni ade perangai "malas nak kacau takot mengganggu". Aku plak memang tak suka orang perangai "Malas nak kacau takot mengganggu". Kalau orang tak important takpe lah kan ade perangai cani..aku pon tak heran. Tapi kau tu penting dalam perjalanan seharian hidup aku. Adoihla

Sebelom ni pon aku ade terkena gaks tapi aku dah tak ingat situasi nye.

Takpelah abaikan sebab orang tu letih tahap gaban. Tapi nampak tak..kadang kadang men ni tak boleh tanye. Asal tanye je certain topic, die punye defensive arguement..hamboih mak kauuuuuuuu kalah peserta Pidato wakil Malaysia wehhh..Pelik aku

Akhir kata daripada aku..alangkan status bf pon boleh hilang dalam masa 3 jam. inikan pulak belom status bf kan..

0 comments: