Tuesday, February 22, 2011

Perempuan sukar dipuaskan..*cani ke translationnye ek

Ok disebabkan aku sayanggg sangat kat yayang aku..aku translate laaaa entri aku sebelom ni..sebab cikgu bahasa inggeris tu malas nak baca entri aku dalam bahasa inggeris sebelum nie..suke tau..mak baru nak feeling feeling intelektual..vencii okk..

Dannn..translasinye adelahhh seperti berikut..

aku ade lah bace Why Our Search for Perfection Fails Us dekat blog awek nieh tadi. Dalam entri adelah nampak cam wanita nie ade ciri ciri tak bagus..tp adalah sangat sangat benar okkk...sebabnye? aku ade bukti..depan mata lageeeyyy. Kite panggil die A jelah ye. A ni ade beberape jantan dan juge pompuan dalam idop die.


Lelaki pertama - Kaya giler vavis nye nieh. Sanggup bagi ape je. Duit..makan..hadiah..ko cakap je..TAPI size die besaq. bukan besaq lite lite ye..besaq gila nieh
Lelaki kedua - Duit tadek la banyak sangat sampai kaya gile..boleh lah menampung hidop seharian seperti manusia biasa..sayang bebeno kat A ni dan tahap kejelesannye leh tahan aa kan..kate sayang. TAPI A tak sayang mamat ni dan jugak mamat nie tak kasik die bebas sedangkan die nk bebas 100%
Lelaki Ketiga - Kaya jugak..rupe paras bleh tahan aaa..TAPI perempuan die sane sini
Lelaki Keempat *eh fonfuan sebenarnye - Pompuan ngan pompuan..nak cakap ape lagi..dah tentu sebab pandai amik ati kan..TAPI haruslah taleh kawen nok..ko hengat ini Amerikah?

Aku tau ape die nak senarnye..die nak keempat empat kriteria ni dalam SATU lelaki. Apa kau gilak..Lelaki impian hanya wujud dalam impian ko je dek non..Dalam realiti tadek dan tak wujud pon ciri ciri lengkap sebegitu. Aku tau pong sebab adelah orang menyedarkan aku..mase tu umo mak baru awal doplohan..oppssss

Kalau aku pulak..aku tadeklah memilih sangat..tp kene pandai kasik aku gelak..takyah kaye sangat melampau lampau..janji leh hidup dan makan pon cukup dan boleh buat aku gumbira. dan jugeeeeeeeeeee..haruslah sabar melayan kemengadaan aku nieh..kate anak tunggal kan...aneh la kalo tak manja kan..:P

Segala kriteria di atas tu..adelah aku jumpe dah..tapi manusia nie tamau komit. so kite biar jelah je..Jangan korang gegatal nak tanye banyak soalan..tolong yah!

Aku ni rupe je moden dan haptudet..tp aku ni tunggu gak orang nk ajak aku kuar makan ke...gi coffee ke..ni tak..manjang aku lepak umah atau disko disko..putih putih melati ali baba..*eh maaf termelencong ke tempat lain..adelah satu mamat ni ajak aku kuar makan..tp..malang tidak berbau..mangkuk ni dah kawen (aku pun baru tau bulan lepas). Patutla die tau je cane nak handle sumesume pompuan die..*die pon perempuan sane sini..Mampos muka nerd banyak duit anak dua tapi kaki perempuan. Adoih la nasib.

Aku just ikot je rentak apa yang ada depan mata aku sekarang. Tak mintak kurang atau lebih..sebabnye aku tau Allah ade lah rancangan yang bagus untuk aku. So...tunggu dan lihat jelah ye...takkan nak pakse pakse kan..

2 comments:

Teh said...

setuju!!!!

sgt2 setuju and it all happen to myself

Dark @ng3L said...

yang..
hehehehe..semoga your happiness nyangket kt i..wakakakaa