Wednesday, February 23, 2011

Ransangan Bau

Pernah dengar tak orang kata Bau boleh membangkitkan kenangan? Aku rasa betul lah. Certain smell boleh melontarkan kau ke zaman silam..wah kau diella kalau bab exxagerate memang handal kan.

Kalau bau Issey Miyake aku terkenang papa..
Kalau bau minyak rambut Loreal tak silap aku..aku teringat bonet kereta..

Tapi hari tu..aku terbau bau perfume yang memang lama aku tak bau sebabnya memang jarang orang pakai perfume ni..


Bau apakah...??


bau iniiiiiiiiiiii...
demla weh..jarang weh orang pakai perfume ni. Memang aku tak pernah la kenal orang yang pakai perfume ni. Sekali pagi tadi dalam lrt aku terbau perfume ini. Terus mak feeling umo 20 tahun time bercinta dengan jejaka yang memakai perfume ini. Aduhhh...terkenang kenang aku dengan bau perfume ni. Siott aaaa weh..

sudah sudah la tu cik diella oi. Sile tamatkan sesi KLMJ anda itu ye sebab sekarang jam hampir ke 5.30petang. Silelah siapkan beg untuk pulang dan memproses crime scene CSI di FB ye. hahahhaha..addicted weh..

ok bye

0 comments: