Tuesday, January 11, 2011

Setelah lama menghilang

ok..this will be a long post. sebabnye lame tak menaip kat sini kan..
wat's new? nothing i guess..just living my life the way it is..not pushing anything..not asking for anything..

kerja..makin busy..pening aku sampai penah tak duduk sampai lunch time. you know i like that..aku kan memang suke kerja yang busy..handle tender submission..that's my favourite actually..walaupun kene datang office on Sunday..I love it..tatau apsal ntah..die macam adrenaline rush ok buat tender ni..

friends and family..seperti biase..even tho aku rase memang aku perlu prioritize my friends..yang mane penting yang mane tidak..yang mana komen yang perlu di ambil kira..dan yang mana akan menjatuhkan aku..contohnya

kalau bab berat badan..aku hanya ambil kira pendapat:
Shidot *paling penting ni..sbb die melihat tumbesaran aku daripada umur aku 5 eh ke 6 tahun lagi
Mak Ajis
Teteh

kalau love life..isu berat memang Shidot dan Teteh la kan..senang citer kalo yang penting memang Shidot dan Teteh la..muahahaha...Mak Ajis punye pendapat kengkadang takleh pakai..sebab die sayang anak die sangat sangat..ape anak die buat memang betul je sume..anak die gemok pown die cas kurus..die takot anak die saket..cis la..

ok..love life..rite now..? still takde someone..tapi apsal ntah hidup lebih ceria..maybe tadek orang nak semakkan kepale otak aku kot. adelah ex bf punye request aneh2..iye aku memang berperangai keji kalau orang lain penah buat aku sakit hati..contoh:

Orang: Kamu ni..skrang semua tak blh
Aku: Mmg la..baru tau ke? sy kalo bukan bopreng mmg sume xbleh. Itu la pon nk membezakan bopreng ngan tak..
Orang: Jahat la kamu nie
Aku: Sape suh wat saye dulu..:)
Orang: Hua hua hua
Aku: Hahahahahahha
Orang: Sampainya hati
Aku: Sampai jugak ati awak wat sy dulu kannnnn??? an an an???
Orang: Arggghhhhh..Tak mau ckp lg

hahahahha...rasain. Dulu buat aku tak pikir kan..? Mau juga perempuan lain kan..? Yang dicarik lagi perempuan yang ko tinggalkan dulu ni dah kenape? Hadoih..letih la mak cani..anak ikan bersepah sepah..tapi of course la anak ikan mane boleh pakai long term weh..suke ria gelak gelak sambil dansa boleh laaa...

Last week paling pack..aku rase macam nak pengsan..dengan sabtu seharian menemankan Mak Ajis daripada Jalan Silang ke Jusco Maluri..membawak ke KLCC..petang ke Kemensah pule..malam as usual lah yang berakhir sekitar jam 6 pagi..Jam 11 pagi Ahad aku dah terpacak di ofc..Petang berjalan jalan dengan cik Alyn..tu yang sampai tak tengok AJL sbbnye aku dah selamat tido..bangun dah jam 12 mlm..minum susu terus sambung tido..hadoih..cemane?

Minggu ni bz dengan Board Meeting kat ofc..so sementare dorang tengah meeting..aku selitla update blog..muahahahha...

dah dah..nak sambung bikin filing nieh..:)

0 comments: