Sunday, January 2, 2011

Happy New Year

Sane sini orang bercakap..menulis tentang tahun baru. Tentang sambutan dan resolusi..aku?

Sambutan seperti biasa..kalau bukan dansa memang bukan aku..dansa jauh nun di dalam hutan..walaupon party tamat jam 5, as usual bateri badan aku konfem akan kong jam 2 pagi..awalkan? Mau tak awal kalau dah berdansa seawal 10mlm kan..hahhaha..sebelom jam 3 dh tidur di rumah.

Resolusi? Tiada yang spesifik. Kenapa perlu ada resolusi setiap tahun jika tidak dilaksanakan. Betul? Just hope for the best..semoga Allah beri apa yang aku perlukan tahun ini. Aku tak nampak lagi tapi aku masih percaya tentang adanya happiness di hujung jalan aku ni.

P/s wondering kenapa skema sangat post aku ni?
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments: