Wednesday, January 26, 2011

I love you too

yu nieh..pepagi dah buat ai gelak gelak tau depan pc yang maha super lembap nieh..yu kopipes entri ai nieh..ai nak mintak royalti lah...eh boleh ke...ai mau percutian 3 hari 2 malam di Sampoerna..sume perbelanjaan di tanggung halal..eh voley ke demand ginieh?

hahahahhaha...kalo korang tapaham..naseb korang la erk..sebab perenggan di atas hanya untuk seseorang sahaja..

hari bermula dengan tenang..walaupon lambat sebab hosemet bangun lambat..konsep tido lewat kene bgn lewat..dan menjurus kepada aku yang memandu..

minggu depan aku coti seminggu..tp Jumaat hosemet bakal meninggalkan aku untuk ke Penang..manakala lesbian partner akan vercoti ke Kedah / Langkawi pada hari Sabtu sampai Selasa..mak nk buat ape ni uols oiiii....seb bek ade kawan mak nak turun drpd JB hokeng..akan ku paksa dia melayan aku berjalan..wakakakakka..wahai batuk cepatlah baik supaya kami boleh berkarok macam orang gilak..

Tapi aku rasa seperti Sabtu je yang aku free..sebabnye..

Jumaat malam..macam biasa
Ahad..Agenda mingguan Mak Ajis
Isnin..Melayan Mak Ajis sorping
Selasa..Karok bersame rakan
Rabu sampai Jumaat..Korang pepaham jelah kalau dah cuti tu..ade je agenda nya

nie pown tetibe hosemet jiwa kacau..mengajak menenangkan hati yang lara..huhuhuuh...tatau lah nak ke mana kann...sbb aku macam seperti sudah bosan asik ke tempat yang sama..sebenarnye nak keluar pown aku malas sbbnye sekarang tengah mood membasuh baju..ade lagi satu trip untuk aku basuh mlm ni..selepas itu aku merdeka kejap drpd membasuh baju..

eh dah la..tetibe malas nk taip pepanjang..nenanti lah ye..banyak bende dalam pale otak aku nieh..huhuhu

0 comments: