Tuesday, January 25, 2011

rambut dah panjang

yay...rambut kite dah panjang..actually 2 months back aku ade curlkan rambut..i should haf known dat when it's too cheap maknenye ade possibility kurang menjadi la kan..mampos mmg tak jadi trus..maunye tidak..rm198 for permanent curl and treatment..tak ke murah bangat tu..haaa..gatal lagi nk yang murah kan..hamek ko obatt..trus tak jadi..aku pakai curling iron pon..by the time aku habis buat sekepale..yg memule aku buat tu..curl die dah longgar dh..sakitkan hati..

rambut aku memang terkenal dengan kedegilannye..rambut berat as wat my hairstylist told me before..so skang ni..memang gatal la nak mengcurlkan lagi rambut tu...aku tanye kebanyakkan kedai sume kasik rate dalm rm300...hadoihh..

tp mak ajis telah memberi peringatan supaya operasi rambut dilakukan lepas balik bercuti..takot sangat anaknye bercoti rambut buruk..hahaha..sebab die tau nnt die yang kene dgr anak die membebel..hahahah..

sile lah saksikan rambut paling panajng aku selame idop nk dekat 30 tahun nie..hahaha


aku tatau la apsal kalo pakai hp nokia cam elok je muke aku ni..kalao pakai bb cam harammmmmmmm..hahahha..

korang rase aku biar menten stret or curl aaa???

1 comments:

NiK SeNsEI said...

diella.. mmg ko cun la dlm gambar ni.. ikhlas dr aku..