Wednesday, December 8, 2010

Letih den lotih laaa

Minggu yang hectic..banyak entri tertangguh ni..sebabnye start daripada last Friday aku sangat busy..Gara gara new employee yang sepatutnya datang 12 December 2010 kene datang on 5 December 2010..dengan nak sort accomodation kt KL..accommodation kt Kulim..flight lagi..dengan nak prepare Monday nak kene datang client ofc lagi..aduhh..letih weh letih..

 
Entri yang aku hutang adalah..

 
  • Entri Ke JB (best fren kat UNITEN kaweng)
  • Entri ke Aloq Staq (yayang ku kawen)
  • Entri party kat Sepang
  • dan entri kecil kecilan lain..

 
Semalam plak memang kelam kabut sangat..ngan sejam lebih kat ofc sendiri..pastu bergegas ke client's ofc..naseb baik dekat..dengan orang ofc cll tanye itu ini..ya rabbi..tolong la weh...haduihhh..n..today..di saat saat orang lain sume coti..aku kat client's ofc ni..bikin presentation slides..tp ni masih free sbb part aku separuh dah abeh..tunggu manusia manusia ni abehkan slide dorang..aku nak reformat dan susun dan kasik santek..huhuhuh...

 
lately ni aku rase macam bz sangat..tatau apsal ntah..tp bz dengan agenda gadis je..
  • Jumaat malam jimba dengan along di tempat biase
  • Sabtu siang sesi bersame mak ajis dan karok seorang diri..Malam jimba dengan along di Sepang
  • Ahad sesi bersame sanak sudara di Puchong dan dinner bersama along di Summit
  • Isnin jimba bersama along di tempat biase..

adoiiiiiiiii..bek aku kapel terus ngan along kan..hhahahaha..entri ni actually aku taip semalam..tp bz sangat..tu yang arini ingat nak abeskan..hahahahha..

nnt aku bayar utang entri entri tu ye..sekian

0 comments: