Friday, December 10, 2010

As far as I recall

Ini entri ade berbaur kemarahan..

aku sambung tajuk blog aku ni..As far as I recall, this is my blog. So it's up to me what I want to write in here. My feelings..marah aku..gembira aku..sakit hati aku..perjalanan harian aku..ok stop diella..kesimpulannye..ini adalah tentang aku..hanya aku yang faham apa yang aku taip. kalau kau..kau dan kau di luar sana ada kemusykilan sila bertanya. Di dalam blog aku ni pun ada Disclaimer yang mengatakan "Read at Your Own Risk".

Tak semestinya kalau aku tengah keluar with someone..all my post is about that person..ada jugak pasal orang lain..Melainkan kalau aku sebut nama..

Kalau korang tak puas hati..tanya dulu..kalau tamau tanya..diam..

and straight to the point..kawan korang tu..dah takde nak amik amik tau pasal aku..yang korang sibuk bercerita and bagitau die ape yang aku update kenape? korang kasik aku makan ke..? ade kasik aku duit? ke aku gune resources korang untuk aku update blog ni?

ini blog aku..ape aku rasa..kalau ape die rase selama ni die buat tak salah..pada aku salah..so bile salah..and bile aku sedih..suke hati aku lah nak sedih sampai bile..nak ingat sampai bile..n nak berblog sampai bile pown kan..die tak suke ke..korang tak suke ke..itu korang punye pasal..gi luahkan kat blog atau status memasing ye..

cuma sekarang ni aku tak sure kawan aku yang pompuan ke...yang lelaki yang bgtau dia sebabnye..come on..kawan die dalam list aku bukannye ramai pown..aku kenal die pon melalui korang..so kalau sesape terase and nak clarify bukan die yang memberitahu dan bercerita..sile bagitau ye sebelum aku menambah dosa syak wasangka aku ni..

kenapa aku confirm bukan dia yang baca sendiri? sebabnye aku dah delete dia daripada friendlist aku dan ayat dia adalah..

"eh I bukan gile lah nak amik tau pasal u lagi"..jadi korang takyah sebok sebok bercerita..dia takmo tau pown..ok?

dah..sekian.....n yes tis entri it is about him..shoh..gi bagitau die cepat..

0 comments: