Monday, December 13, 2010

Last week berlalu dengan pantas..di saat saat orang bercuti awal muharram..aku ber awla muharram di client's office. Rabu beraktiviti di Subang sebabnya menyambut hari lahir seorang rakan..Khamis pula sesi main masak masak di rumah KC..Jumaat dan sabtu adalah seperti biase..

Siang sabtu..as usual aku menghantar mak ajis dan karok sementare menunggu mak aku tu abeh klas..Sabtu petang bikin rambut..actually i want something else..but it turn out a totally different thing..belom amik gambar lagi..tunggu aku cuci rambut hari rabu nanti baru aku amik gambar yah..hehehe..

lately ni makin takde mood..makin menjadi jadi..smiles..laughter..i'm faking it..yes...bigggg timeee people..it's easier to just fake it right? semalam tidur jam 8 malam..senang kan..tak payah pikir apa apa..hajat nak dinner tp entah la..takde mood nak melakukan apa apa..

jadinya..untuk memaksa diri untuk melakukan sesuatu..aku dah book online tiket wayang untuk tengok Rapunzel 3D hari nie..bukan reserve ye..dah siap bayar..macam rugi kan kalau tak tengok sebab dah bayar rm18 untuk movie tu. Ramai orang cakap best..kazen aku pon cakap best..so mari kita tengok..

ingat rabu ni nak tengok wayang lagi lah. tapi tak sure nak tengok citer ape..ingat nak tengok Due Date lah..tapi tengok dulu schedule macam mana..

0 comments: