Tuesday, December 14, 2010

tangguh lagi

yes..tangguh lagi..tapi ini bukan sebab ade sesape nak kawen or watsoever..ini katanya tangguh sebab package price much more cheaper..

aku dah moncong..sebabnye kalo tangguh..jahanam cuti cuti..sbb date awal aku leh mempergunakan hari Wilayah..Chinese New Year dan Thaipusam punye public holiday...agaknya mak ajis boleh detect kemoncongan aku walaupun hanye dengan bercakap talipon..jadi die umpan dengan ayat gini..

"Kite save banyak kat package..so meaning...kite leh SHOPPING more"

ok aku tuntut...tadek shopping yang banyakkkkkkkk aku mogok tamau balik..eh bulih ke camtu..? hahahaahha...ape ape pown bersyukur jelah die nak bawak aku jalan kan...

eh...yg trip bulan empat tu postpone ke bulan berape ye..? katenye tgh perang ye kazen kazen sekalian? jadinye postpone ke bulan berapa? bajet dalam berape ye..maaflah ari tu ai tak berape nak pay attention lah..terlalu kemaruk dengan biskut yang nyah buat tu...eh ade lagi ke aaa? hhahhahaha

bulan empat pak ajis pown ade berjalan..menebas rumput katenye..tapi anak bini tinggal sbb katenye kitorang dh pegi dulu..tapiiiiiiiiiiiiiiiiii tu mase aku kecik sangattttt...huhuhuhuh...tak aci laaaa...akan ku bodek nanti..

wahh..menaip bukan main laju..padahal tak sedar diri sedang demam selsema..start nye semalam..bersin tak henti henti..aku ingat lepas bangun dari tido akan ok..rupenye haram...makin berleluasa..eh baru teringat..semalam aku tengok Rapunzel..Review esok ye..atau lusa..sebabnye jadual sangat pack..

esok aku kat Client's office..seharian di sane untuk compile report..aku lebih rela bergelumang dengan report daripada bergelumang dengan kerenah manusia..khamis pule tak boleh lasak..sbb malamnye nak ke KLIA..

anak kecik kite nak jalan agi...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...eh kene kasik sehat ni..kang takleh gomol..adoiiii...

dah dah..nak siap siap nk balik nieh..

0 comments: