Tuesday, November 16, 2010

katanya sabar

aku suka yang ini..ini baru dikatakan take it slow. jumpe pown tidak hari hari..call sehari sekali..maximum pown 2 kali je..aku senang..aku tenang..tapi aku tau...aku hanya sekadar suka..suka dan titik. tidak lebih tidak kurang.

tapi aku tau..pertemuan yang jarang..panggilan yang minimum..semua bersebab..aku tau..aku kesah? hell no..big difference kan bile dengan orang yang kita betul betul suka dan orang yang kita hanya suka sebab kebetulan dia ada di situ..

cuba kalau orang yang kita betul betul suka..pagi tak message pown dah resah..kalau yang ini..tak message seharian pown tak kesah lagi..hahhahaha...takpelah..janji hidup aku lebih ringan..

yang aku tau..balik ni mau bikin treatment resdung. dah lame gile tak bikin itu treatment. last saturday dah pegi urut..ya rabbi punyelah sakit..al maklumlah dah berbulan aku tak gie urut..konon cam badan ok lah kot..perasan..di henyak badan setiap hari lagi tamau gi urut..hahhahaha...ni plak resdung lagi berzaman aku tak gie..memang mampos lah aku nieh..

hahhahha..dh dh..gie sambung bikin kerjaan memasing ye..

0 comments: