Monday, November 15, 2010

I'm back

setelah seminggu aku mc and terlepek kat umah..alhamdullilah aku macam dh ok...kahak jer yg masih berleluasa dalam badan aku ni ha. remember last month aku ade letak entri aku sedang ternyum n hoping dat the smile will stay..well..senyum kene rentap..

malas nak elaborate..cukup cukup status jiwa luka dekat facebook. lemas..rimas..semua ada..maybe lebih baik macam ni..

minggu lepas...dah 2minggu aku tak berjimba jimba..sebabnye..minggu deepavali aku balik kg..n last weekend aku tak sehat..eh..jumaat jimba juge..jimba dengan yayang..sampai salah lapangan terbang..paling tak bleh blah..

"ala yang..i lupe la kat kl banyak airport"

cane nk marah weh bile dapat stetmen begitu...mane nak dapat speeding myvi drpd subang ke sepang 30minit..kete standard plak tu..mampos skang mmg tadek org marah dh aku nak speeding ke ape kan..puas ati aku..drpd ke lcct ke sri gombak..hajat nak tido umah sewa aku..tp memandangkan yayang aku nieh forever dengan isu luggage dan bra..oppssss itu cerita lain ya..hahhahaha..jadinye terpakse lah aku angkut die tido umah mak je..

sudahnye tadek pown repacking luggage tu..hanyelah berfb dan bergosip sampai tertido..almaklumler..takut tertinggal kapal terbang pule esoknye..hari sabtu adalah hari emosi sbb..eh malas nk elaborate lah...so..hari sabtu hanye diepnuhi dengan tgk tv..nangis..tgk tv..nangis...sampailah aku tertido..hahahaha...

ahad bergegas ke pavilion mengambil kasut yayang dan terus menggugat iman aku..cis la..aku pegi kejap je pown..amik kasut trus gerak..dan seharian juge melepek di umah..hahahahaha...adelah bende menggembirakan aku...hahahahhaha...

"ish la..yang buat muke chomel tu knape..?"
"rindu sangat ni yang...."


hhahahahahahaha...opsss..jgn speku plis..both adalah orang yang berbeza..hamek kau..aku rindu ke..? rindulah jugak..sayang ke..memang tak kot..sbbnye..sayang dh terbagi kt heart breaker AKA pujaan malaya tu..rindu banyak untuk sane sini...jd jgn risau..sume dapat..hahahha...cibai perangai...biar cibai..jgn heartbroken..eh boleh gitu..wakkakakaka...

tapi aku paling sookkaaa yang ini..

"TQ syg"

wahhhhhhhhhhhhh...10 tahun baru nak tq syg..? apek oh apek..kaulah annoying..kaulah menyakitkan ati..kau jugak bikin gelak la..no one can replace you lah...:)

dah dah..enuff of da merepek kerepek...nak tido dan rest for lunch time..then..petang nak heret mak ajis pegi pavvi...sorping kasut..muahahahhaha

0 comments: