Friday, November 19, 2010

Hari yang busy

semalam..hari ni..sama je busynye..konfirm lunch tak sempat tido lagi nieh..almaklumler..aku lunch time jumaat still sejam gaks..kate keje co mat saleh kan..mane de lunch lame..hahhahaha..

tadek cerita yang menarik pown sejak 2 -3 menjak lepas aku baik demam nieh...masih lagi melepek di rumah mak..oh..bilik makin sempit sebabnye mak ajis tu bikin extra kabinet dlm bilik aku..bilik die pown ade..tp baru siap kabinet pown dh penuh dengan baju bajuan pak ajis..gile kuasa hokeng pak ajis tu..takpelah..nak wat cane..die bayo...

jadinye..kabinet extra dalam bilik aku tu..bakal dipenuhi dengan baju bajuan mak ajis..wooohhooo....curik baju die..wakakakak...hah ye..kalau leh curik pown baju kurung..itu pon ketat kat peha..almaklumle..peha aku kan ker size pompuan mexico..harkk tuii diella..hhahahaha...jgn nak mexican sanga hokenggg....

since rabu..aku keluar kl macam tadek je aku buat highway tu..malam masuk kl balik..hahhahaha...semalam pown ye jugak..semalam ade lah sampai umah kol 1 pagi..hajat di hati memang takmo balik kl..tp disebabkan arini aku byk kerjaan..banyak sgt kerja urgent..tu yang terpakse juge pulang ke kl...

arini aku tatau apa agenda selepas waktu pejabat..yang aku tau aku nak balik awl ari ni..dan mungkin mengutip bende yang tertinggal di luar kawasan semalam

0 comments: