Monday, November 22, 2010

time for a change

change? perubahan apekah..? perubahan shampoo dan conditioner..hahahahha..sebabnye kelemumur makin menjadi jadi..aku pown aneh..apakah sebab stress atau mainan perasaan yang jiwa kacau ini..? jiwa kacau kah..? tadeklah kacau sangat kalau boleh keluar ngan orang lain kan...tapi gua kan pandai kaver line...padehal rindu sampai takleh tido nie...

kau gile teringat punye pasal..tido jam 5.30 pagi n bangun jam 9.30 pagi...macam tak sedap hati sangat...selalunye kalau cani...adalah antara orang yg aku teringat tu sakit..ataupun die sedang bergumbira dengan pompuan lain..tp kalau die sedang bergumbira dengan pompuan lain pown...ape ade hal..bukan bopreng aku pown..hahahaha

sekarang ni aku tengah pakai shampoo nieh..

and untuk conditioner plak aku pakai yang ini...



adakah sebab conditioner ni aa...sbbnye conditioner ni aku tersalah beli..aku nak beli yang lain sebenarnye..but knowing me yang agak kedekut bile memakai duit sendiri..harus aku akan habiskan dulu segale menatang yang ada dalam stok aku ni sebelum aku beli baru kan..

any suggestion? aku ingat lepas ni nak try pakai Joico...orang kate bagus...kate orang laaa..

0 comments: