Tuesday, October 5, 2010

Rasa Ini

In the office, the internet is down. So I’m typing this on words so that I can just copy and paste it later. Mood adalah sangat blue hari ini. Karaoke session last nite was fun but somehow today I woke up with this weird kind of feeling. Sangat sangat down dan sangat sangat blue.

I’m not sure what I’m looking for anymore. Macam everything is pointless..asal aa? I need something to hold on..something that will assure me that it matters and its worth it. Ape ye..? aku ni macam dah masuk alam depresi dah ni..all I want to do is sleep..tido tido tido..itu je yang aku pikir sekarang..ok along zunaira tak bagi..hahahahha…

Ke sebab smlm banyak sangat nyanyi lagu sentap aaa…?? KLMJ sane sini..wat do I need aa? Mungkin aku perlu carik shidot..hhmmmphhh..perlu itu perlu..

Ke sebab macam dah lame tak pegi konsert indon aa? And buat aku terpikir..tahun ni takde Pesta Malam Indonesia ke aaa? Last year ade kan..? emosi plak aku mengenangkan takde Pesta Malam Indonesia tahun ni..huhuhuhuuh…

dah lah..aku tinggalkan lagu ini kat korang..tadek kene mengene tapi seperti sayu sangat ati aku dn lagu ini

aku memang terlanjur mencintaimu
dan tak pernah ku sesali itu
seluruh jiwa telah kuserahkan
menggenggam janji setiaku

ku mohon jangan jadikan seperti
alasan kau menyakitiku
meski pun cintamu tak hanya untukku
tapi cobalah sejenak mengerti

bila rasaku ini rasamu
sanggupkah engkau menahan sakitnya
terkhianati cinta yang kau jaga
coba bayangkan kembali
betapa hancurnya hati ini kasih
semua telah terjadi

aku memang terlanjur mencintaimu

0 comments: