Monday, October 4, 2010

Yesterday is da day

kalau tiap2 tahun aku buat entry birthday aku..but not tis year..sebab ape? sebab aku seperti tiada hati dan perasaan nak update..bukan tak seronok..seronok sangat sangat..aku pegi mane? tak pegi mane pown...melepet jerk...adiah ape..? adiah pown biase biase je...

i dun know why tis time i dun feel like revealing. hahahahahha..cam sial kan ayat...tp serius weh...blog aku sunyi sebab last week cuti seminggu..ade jer internet kat umah..tapi aku seperti malas nak update. sebabnye? hahahaha..pon malas nk reveal...cane nk update blog kalo sume pown tamau reveal...

nk update pasal raya pown malas...pasal open house pown malas..sume pown malas..yang aku rajin skang nak men message je..hahahahahha...boley gitu..jgn tanye ape2..aku tamau reveal juge...mesti orang yg bace pown tekanan kan..eh cop..ade org bace ke pown blog aku nieh..

kesimpulan birthday aku..aku tak gie mane..takde celebration pown..cume makan di kota damansara bersame anak tenit tomei...

tp birthday tahun nie aku paling happy..thanks yah!

5 comments:

Azenira said...

Jgn tipuuuuuuu..awk bukan mkn ngan sitenit tomei tp awk mkn ngan mama sitenit tomei..sitenit tue x mkn pown....tipuuuuuuuuu..hahahahaaa

Anonymous said...

tanak reveal la?

hehehe.. meh aku revealkan nak?

nak tengok hadiah harijadi pls

-teteh

Dark @ng3L said...

aze..
hikhikhikhik..tp citenittomei ade...wahh.tetibe teringat die nangih nk kuar tu...

yang...
hoish..jgn nk reveal hokkeyy...nnt ai mms..

Azenira said...

Lepas korang seme blik lg lah die buat perangai mcm kami nie dera die plak..xmo masuk umah padahal mata dh xleh bukak..adoiiii budak kecik itu...

Dark @ng3L said...

aze...hahhahahaha...sgt noti die skang..ngamok juge sudah pandai...