Wednesday, October 6, 2010

kus semangat

letak tajuk entri nie aku teringat yayang aku pernah berkate...

yayang: abg kus tu ke ex bf ko
aku: aah..nape?
yayang: kussssss semangat..

ye..yayang aku kengkadang ade sedikit lahanat sket apabile memberi komen..kussss semangat pown die baik weh...sanggup je belikan aku megi goreng kol 3 pagi bile aku lapa meroyan..tp apakan daya..ko nak sangat gayut tipon dan bersoka ria ngan kawan pompuan kann..opsss..tetibe masuk citer lame ni pahal..hahaha

sebenarnye..aku nak berciter tentang semangat blogging yang ilang..eh..nnt sambung..aku nk lihat kabaran para2 laptop sekalian kat hongpis nieh...


..........


ok sudah...cis..lagi 3 laptop blom settle..satu je dah sudah..ayam sungguh..ni dh kol empat weh...hishlahhh...arini seperti agak busy dgn claim..dgn configure laptop..dengan nak pasang balik pintu lemari server rack tu..ok yang tu aku tipu..bukan yang buat...pakcik driver yang buatkan..sbb aku trauma sudah itu pintu terhimpap kaki aku last monday..basket punye pintu..hahahhahaha...salahkan pintu padehal diri sendiri tak sadar diri pendek lagi mau bukak itu pintu..fadan muke kauuuuuuuuuuuu..

sepatutnye aku nak update cerita bestfren aku kawen kat JB aritu..tapi mood blom sampai..jadi gimanakah...? hahahahaaha...kalo mood tak sesampai cemane..?? sangap jelah blog ni nampaknye...arini aku ingat nak tengok wayang..tp tengoklah dulu cemane..minggu lepas dah tak jadi sebabnye letih dan timing wayang adalah super lambat..i mean kene tunggu 2 jam..actually xde hal sangat 2 jam tu..tp sebab badan letih..tu yang rase cam lame...jdnye minggu lepas aku hanya dinner kat mid valley pastu balik..muahahahahaha...

so arini tatau lah jadi ke idok nengok wayangnye..sbb aku ni nk balik dulu amik kete..ah dem...baju tak basuh agi..basuh tangan hokeeyyyy....sebelum die menimbun..bek aku cuci seksiap..semalam dah nak cuci dah..tapi aku banyak hal..lepas waxing..gie brg kat cosway..pastu dinner lagi..hmmphhh...

rambut aku ni dah tahap hazab kene trim nie...dah macam ekor Mickey mouse dah aku rase haaa...tp malas..sbb aku tatau nak gie kat hairstylist yang mane..kt TTDI or kat Puchong..hahahha..sume jauh kan..? ade sesape tau hair saloon yang ok kat area cheras? pandan? ampang? aritu aku ade trim kat area tesco ampang..oklah jugak..murah pown murah..tp masalahnye..blow rambut aku je dh amik mase sejam setengah...korang tau lah kondisi rambut aku cane..tadeklah panjang sangat..nipis plak tu...seb bek amoi tu berbudi bahase..

eh dahla..penat la nak membebel kat sini...nak pegi chi ching ching dulu...byeeeeeeeeeeee

0 comments: