Wednesday, October 20, 2010

Karok Karok dan Karok Lagi

aku rase minggu lepas paling banyak karaoke la weh...Last Saturday aku open Karok kat Imbi..actually aku nak buat kat Red Box..tp atas nasihat orang lain..die suh wat kat Imbi..ok fine..ko asl murah ... asl free... lelame aku gak yang terjangket penyakit ini..

actually aku booking from 9pm to 2am...tp disebabkan jalan yang maha jem sabtu lepas..kitorang sampai kat Imbi kol 10 malam..so aku booking la sampai kol 3 pagi..hahahha...hamek ko..santak nyanyilah kannnn...harus aku yang berleluasa nyanyi kan..aku jemput nye ramai..tp ramai yang jem la..open house lah...pegi Cameron lah..anak tido umah la..

so yang ade total dlm 9 orang je...tp lepas kol 12.30 ade 5 orang je..haaa...lebam ko menyanyi..hahahahha...pape pown..aku seronok..walaupun ade orang sampai takde sore nak nyanyi..sampai leletih..thanksssssssssssssssss...




muke orang seronok karok sampai lebam..hahahahha....padan muke kene crop...ngahahahha

0 comments: