Tuesday, October 19, 2010

aku seorang aku

sakit kepale since last night. tak tau ape yang silap..dalam perjalanan pulang drpd pavillion..1st attack dekat area Semarak..kenape lalu Semarak..? jangan sebokkk..sebab kene lalu semarak laaa...sambil borak..kepale seperti ditarik tarik..pastu die ok kejap..lepas tu..lagi skali time tengah makan dekat Rampai...aduh makkk..lalu sesi makan makan dicepatkan..nasib baik aku habiskan juga...

nahhhhhhhhhhhhhhh...sampai umah..terus muntah...hambek ko....migrain terus..hahahaha..terus aku pasang ekon full blast..tapi sempat gak nak gayut tipong kannn..pastu aku tak larat trus pengsan..hp sebelah telinge pown bunyi message segale aku tak dengar...terjaga jam 3 pagi..harapan ade org message tapi..aku tengok orang lain yang message...standard aa..bende dh tak baru lagi dh...

as i said..nothing last forever..hahahhahaha

today is a slow day in da office. kerjaan aku sume dah settle..laptop dah set up..huhuhuh...reply email sume sudah...aku pown tatau nk buat ape nie..tu yang gigih update blog ni. aku ingat esok aku nk gie tengok jangan pandang belakang congkak 2 lah..sebab dekat Leisure Mall ade show kol 8.15pm...asl aku suke tengok kat sane? sbb dekat kot. and macam senang je kan..kate gi tengok sorang. kalo tengok sorang memang aku akan carik tempat yang dekat la dengan umah aku so dat tadek la mcm jauh nk gie kan..show adalah sejam setengah...so maybe dlm kol 10 gitu dah abeh la...hahahhaha...

lame dah sebenarnye tak buat perangai tengok wayang sengsorang nie..i really really love watching movies..so..marilah kite tengok satu cerita satu minggu...nnt kite buat review hokengggggg...

masuk cerita lain..aku ni memang kuat minum air masak...selalu kat ofc aku akan abehkan 2 litre sehari..tapi masalahnye..since yesterday...yang kouta 2 litre tu..aku dah abehkan before lunch..apekah keturunan ikan paus aku nieh..haduhhhhh...while typing this...aku dah minum 1.6 litres of water...tp elok la jugak kan..ke tak..??

0 comments: