Thursday, October 21, 2010

History Bites

today today today...tsk tsk tsk..i've received a message from someone somewhere..history..it's not actually ex boyfriend..but we were just seeing each other at that time..it was 3-4 years agi..he's only 22-23 years old and I'm 25-26 at that time..

no doubt aku sayang die..sanggup ni share topup everytime aku topup prepaid aku..ye aku bangang kalo dh sayang org..sanggup ni keluar bile die mintak tolong topup kan die..memang sayanglah..die treat aku cam sial pown itu jugak aku nak..itu jugak aku tunggu..

lepas tu die hilang..dengan tak angkat call..tak message..tak call..everythingla..sakit jugak aku time tu..orang sayang hilang..mane penah aku tak sakit...berkali kali experience bende yang same pown...sakit tu tetap ade...

*sebab tu aku memang aku dah boleh rase kalau orang yang rapat dengan aku nak ilang..instinct kuat beb..kalau die bukan nak ilang pown..die tengah beramah mesra call or sms dengan orang lain..

ok sambung



lepas die hilang..aku ade perasan die kat wedding seseorang..die dengan gf la obviously kan..so..aku tak hamek pot..

skaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

arini die message..memang terkujat aku..package dengan gigil skali..tp standard..tetap suruh aku call..aku layankan kejap..interview sane sini..katenye aku tak berubah..lepas cll die message lagi...

MINTAK SHARE TOPUP..


katenye malas nk g kedai..tp nk bermain message dengan aku jerk..


alo brader..gua kalau sayang memang bodoh der....tp kalau gua dah tak sayang..lu pon blah ilang cam gitu jer...memang gua jadik pandai lah kan..xde maknenye aku nak topup kan untuk ko..lagipun aku pakai celcom..postpaid ye...hadduuhhh..tektik basi...

kalau ko dah blah..dh buang aku..dah treat aku macam sampah..sile jangan berayat manis bagai ye...aku mampos tak layan...ku ingat kan lepas 3-4 tahun ade lah perubahan..same jerk ...hampagas..

tapi aku rase skang ni musim la weh...musim ex bopreng carik balik..tak pon ex crush ke...cam gitu lah...haduh...tolong la weh..jage anak bini korang boleh...? takpayah la nak message ke nak call aku ke...insya allah aku boleh jage diri aku sendiri..

memang aku tadek orang nak jage diri aku skang nieh...bopreng pon tadek...tapi..korang ade anak bini kan...sile jangan tambahkan lagi manusia jagaan korang..terime kasih je...yang aku penah kasik peluang untuk jaga aku dulu..korang sebok nak gie jage pompuan pompuan lain kan...ye aku tak hot...aku tak cantik...dan aku tak stylo..tp kalau dah yang hot..cantik dan stylo yang korang kejarkan dulu...

YANG CARIK AKU BALIK BUAT HAPE BINGAIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!

tengok message dan call korang pon aku dah rase semak okkkk......aku tau mane yang nak bertanye khabar dan yang mane nak TRY..so tapayah!

2 comments:

Sunshine said...

angle darling, hahaha.. musim ex cari balik ke?

Dark @ng3L said...

miss sunshine
ye sy..huhuhuhu...sy jiwa kacau..nk lari rumah kakak boleh?