Tuesday, October 26, 2010

5th November 2010

I was blogging about something else tapi lepas tu aku rase isu itu adalah sensitif dan sangat kene mengene dengan kondisi aku sekarang..nnt ade pulak yang kate aku mengenekan dia..

sekarang ini aku eksaited dengan 2 bende..

1) jam 5.30 petang hari ini aku akan racing ke William membeli dinner dan selepas itu ke Kota Damansara..tapayah tanye lagi lah ye aku kene Kota bikin apa...hanya satu je kerjaan aku kat sana..
2) 5 november 2010...nape 5 november? sebabbbbbbbbbb...balik kampung..

hahahhahaha...kawan kawan aku pasti tau yang dah 2-3 tahun aku raya kat kl sebab nenek aku dah dok kl..sbbnye die tak sehat..so kt kampung susah if nak kene admit kat spital...so cuti Deepavali ni ade makcik aku sorang nak buat makan-makan..dan ade barbeque katenye..

OMG...seksaited hokengggg....maunye tak seksaited..lame giler tak berkumpul..n memule aku ingatkan aku ngan makcik aku kat ipoh je blk...so terjadilah konversasi ini..

aku: ma...kite ngan makcik wah je ke yang blk..?
mak: eh..taklah..ramai blk..
aku: ende ke bawah?
mak: eh taklah..mak lang ke bawah...
aku: oo ye ke..
mak: eh jap jap..ayah ngah ke bawah...

weeeeeeeeeeeeeeeeeeee....so maknenye 10 orang adik bradik mak aku ade balik..weeehhoooo....joget joget goyang bontot..tak kire dh sesi bergumbira bersama kengkawan di setiap ujung minggu..mampos tak layan..aku nak dikelilingi family..

uuu la laaaa....tetibe gatal nk g tgk wayang reramai..tetibe gatal nk g mcd reramai..waahhh...padehal bebende biase jer..tp syiok wooo kalo ngan sedare mare...hahhahahaha..skali aku jerk yg feeling ramai balik..skali tak ramai pown...pape pown mak aku dh book nk bawak gi kedai kt kampung nanti..macam la aku tak tau kan..senarai tempat die nak pegi:

1) tailor (tempah baju..amik baju segala)
2) supermarket (saje gatal grocerries shopping kt kg)
3) pasar (nk stock up die punye rempah ratus dan ikan bilis)


waahhh..over hokeng mak aku nieh..hahahha...ini senarai wajibul ghunnah...yg tak wajib adalah seperti aku pow makan secret recipe..mcm la kt kl tadek..hahahahha..bengong..dh dh korang gi sambung keje..aku nak meneruskan hidup aku seperti biase..:)

0 comments: