Thursday, October 28, 2010

Apabila hati letih

nak citer pasal hati ke arini? takyahla...hati aku..biar aku yang simpan..walaupun ikotkan diri aku nie..nak je aku buang hati aku ni jauh jauh..supaya tiada rasa..senang..aku tak pening kepala...aku baru perasan yang semalam tiada entri..actually aku dah taip dh pown entri tu..tapi aku rasa kuang appropriate or more to entri dikuasai perasaan...hahahahhaha..oh just shatap diella..

tis morning i just realize how much i miss the hassle of submitting a tender..ok actually tadi bukan submission tender pown..submission for pre qualification..i tot tis company is organize..boy i was soooooooooooooooo wrong..arini baru print..ari baru everythingla segala menatang..OMG...mampos..hahahahha..pengsan ok...

ok dats remind me..i need to create template for front envelope..and i want to create dividers for section just in case..ade juge nak kene alter template yang sedia ada...omg...started at 9am n submission was as usual at 12noon...omaigodsrasemacamnakmatihokeng...but everything was fine.. we manage to submit it at 11.58am..hah..hamek ko ujung nyawa ok...

teringat plak aku kat insiden anta tender ujung nyawa juga...sampai nak termasuk bawah lori..hahahahha..seb bek panjang agi nyawa aku...muahahahaha...terus lepas tu mengular kat secret recipi plaza hartamas ke apekebendentah name tempat tu..sampai kol 4 petang dan terus balik umah..hahahahha

anyway..today after work i'll be going to cyberjaya for doa selamat..kakak aku masuk umah baru..almaklumlah..ofc dah pindah cyberjaya..so umah pown kenelah kat cyberjaya..according to my mum she'll be going before asar..nak bwah fresh flowers bagai..even tho aku tatau apekah motifnya...

life yesterday was so so..petang lepas keje kene berdesup ke kenari amik kete dan ke TCI amik mak lalu ke jusco..terserempak pule dengan adik ipar kepade exboprengdjyangdirampasolehperempuan kaya..adik ipar yang dipanggil abg..hahahahahha...

sebabnye mak nak beli adiah kat kakak..konsepnye adalah doa selamat pown merangkap house warming..kate jelah kitorang memang family suke kasik adiah kat org...konsep ini aku terangkan kat kawan aku semalam...konsepnye begini..

kite suke terime hadiah kan...terime hadiah buat kite happy kan..? kalau kite kasik hadiah kat orang..orang tu akan happy...ye..kami suke buat orang lain happy walaupun selalu hati kami yang menangis..eh bukan kami..hati aku je...

ye ye..aku tau entri aku kali ni panjang tapi sangat merepek..sebab ape merepek..things dah lain..aku dah turun daripada langit ke tujuh..selamat mendarat..walaupun tak jatuh bedebap...tp tergelincir sket..calar jelah kan kalau tergelincir tu..hhahahahahhha...

tp yang calar tu..terubat dengan ini...






sape boleh sedih weh dengan dia...sedih pown tak lama..aku tengok die jerk rase macam takmo bukak kasut nk terus pelok dia...dah la aku pakai kasut susah nk bukak time tu..anak kecik baru berjalan sepuluh hari..aku dah macam sawan...rindu weh dekat die nie...banyak dah pandai nye...

pandai berlakon nangis..walaupun aku nk masuk bilik air mandi je pown..bukannye nk g jalan...aduh adik..awk nie..bikin hati luluh laaaaa..lepak KD sampai jam 10..lepas tu balik dan singgah pule pantai dalam amik kain...

ye bestie sejak belom masuk tadika dah nk kawen disember ini..ah dem...dem dem dem...si bijak ni lagi rock weh...aku ingat tahun ni nk cuti drpd jadi pengapit..skali..aritu meeting di yap kwan seng (ye nk kawen harus ada meeting hokeng)..dengan selambenye..tak tanye tak ape..

ok..ko diella pengapit kat hall ari ahad...

aku trus cam..aik...o yek...baeklah..menurut perintah..

dan aku citer pule dekat bestie yang nk kawen bulan november..osmaisgods....bulan depan tu..skali die plak kasik stetment..

eh yang..ko get ready jelah..mane tau aku plak nk ko jadi pengapit aku ke....

haah...memang la...korang memang suke je kan nak masukkan wajah jelita aku nie dalam setiap gambar kegembiraan korang..*padehal mode sentap sbb sume nk kawen tinggalkan aku seorang diri..fffffffiiiiiiiiiiiinnnnnnnneeeeeeeeeeeee....

jadi sesape yang baru kenal aku..jgn tanye lah mane sume kawan aku bile aku pegi tengok wayang..berjoget..membeli belah seorang diri...so kalo takleh teman..tapayah tanye mane member aku yang leh temankan aku...sume dh kawen..

ok emo queen di situ..hahahahha...

ape ke aku merepek meraban ni...dah la...tatap lah pompuan giler bersame anak kecilnya..




adik..sayang awk tau..senyum awk ubat untuk auntie lala bile sume orang kecikkan hati auntie lala awak nie..mama awk ngan baba awk pown ade je untuk bgnkan auntie lala bile semangat auntie lala jatuh..so..awk jgn benti senyum dan sayang auntie lala ye..nanti auntie lala tak kuat..time kaseh sayang..

0 comments: