Wednesday, October 13, 2010

Hari yang serba tak kena

aku tak tau ape yang tak kene hari ni. dengan pagi tadi langgar orang..eh tapi bukan aku..tp cik housemate...aku gie keje ngan die separuh jalan sebab nanti die akan drop kan aku kat tepi ampang park sbb die nak menuju ke Semarak.

kejadian berlaku di jalan ampang. kitorang dah nak sampai dh kat simpang empat besar kat ampang park tu..skali kitorang nampak sorang bangla ni nak lintas jln..die slow kan kete..skali tgk mamat tu tak lintas pown..elok adik angkat aku tu tekan minyak..mamat ni melintas..

apa lageyy..menjerit la kitorang dalam kete..mamat tu mmg melekat kt cermin kete die..pastu die bgn n trus blah..agaknye sebab die tau die salah kot. yang aku nie..as usual...mmg pemalas pakai seat belt..so untuk aku tidak ciom cermin depan tu..aku tahan badan aku dgn tangan kiri dgn kuat skali..

hamek kooooooooo...trus sengal sampai sekarang..dem lah weh..hhuhuhu..pastu sume bende aku rase serba tak kene...dengan nak kene edit pat ploh juta kali presentation yang aku dh wat semalam..arrgghhh..jaw aku pown sakit..ulcer dalam mulut sane sini...

maybe juge sebab aku stress dengan kondisi muke aku skang..dengan kondisi badan..aku rase badan aku dh naik weh..lagipun aku baru tuka pencuci muka..katenye elok sangat..tp sebelom die elok tu..memang die akan melalui proses kering dan gatal..dan sampai muke aku dh naik lebam dh nie..almaklumler..kate kulit tan kan...*panggggggggggggggg..nak jugak tan..

cane nk kurus balik nieh...dh la pagi tadi aku gigih sapu losyen kurus..

awin: kak diella..sape pakai minyak gamat nieh
aku: kak diella pakai losyen kurus..(minyak gamat katenyeeeeeee)

tulah..salu pakai losyen mustajab..tadek bau..skali aritu salesgirl tu promote losyen lain..lagi bagus katenye...tp hamek ko bau..mmg bau ko baru lepas kene urut ok...tp mmg panas la krim nye tu..ok bermula esok..mari kite diet ek...ngahahhaaha...jgn makan nasi..tgk lepas 2 minggu..wahh..2 minggu?? Ya Allah ya tuhanku..kau kuatkan lah iman ku ini untuk tidak mau mengadap nasi..hahahahahha...gambatte diella!!!!!

0 comments: