Friday, October 15, 2010

Pick me up when i'm down

minggu ini adalah minggu yang down. orang lain yang tak sehat tapi aku yang down. aku rase aku dah gemok..gemok sangat aku rase. sampai diri sendiri takot nak timbang. kene pulak aku baru tuka sabun. few of the side effects are:

1. muka jadi lebam (sampai ade yang cakap seperti sunburn)
2. naik merah merah kat pipi (sangat merah..especially today selepas aku bergelumang dgn server..ups dan wayar)
3. gatal kat muka (sangat gatal tp sekarang dah kurang)
4. jerawat naik berleluasa (alhamdullilah tak jadi kat aku)

orang kate side effect die ni dalam seminggu 2..aku beli rabu minggu lepas..tapi up until monday baru aku pakai dengan tekun..so selama 2 minggu ni..aku akan cuba untuk tidak memakai sebarang make up..aku nk post gambar muke aku..tp alangkan aku sendiri pown tak tersanggup nak melihat muke aku sendiri..so tunggu elok sket la kot ek..hmmphhh...

aku pakai sabun ape..? nantilah dah ok baru aku citer ek..sekarang self esteem jatuh merudum rudum..senang sangat sentapnye..dengan bos aku pon..aku kecik ati..org jalan tak pegang tangan aku pown aku kecik ati..hhmmphhhh..sebab aku rase sekarang aku tengah sangat tak santek dan gemok..aduh..parah aku nie..

stress punye pasal...air 2 liter pown dh nak abeh dh..belom lunch time lagi..haaa...cane tu kan..

0 comments: