Thursday, August 19, 2010

Swing Swing Swing Mood Swing

aku dah tau dah punya sebenarnye mood swing aku ni..tp masih nak duduk dalam denial. It was a mistake to see him the other day. Actually it will not be a mistake if I can control it. I did saw him once before this meeting but that was innocent kind of thingy. the latest meeting was different. actually not different..it's our usual kind of thing..vavilah ape aku merepek nie setannnnn.....

after 10 years..even without seeing each other for few years..pieces just fit together when im with him. ke aku yang sayang sangat kat kau nieh. nothing confusing about us. just straight forward thingy but aku je yang gatalllllllllll nk pikir..konversasi ngan mak lagi tak bleh tahan

mak: tadi la kluar ngan bf ke?
me: taklah..
mak: abes tu dengan sape..ade suare laki (remind me not to pick up da phone in front of guys if i want to avoid this msg convrsation again)
me: taklah..tadi dgn *tut*
mak: kawan je tau

ek eleh..rilek la makk..die pown taknak nye anak mak nieh..if 10 years ago die tak nak..tadek maknenye die nak skang nieh..its just a casual outing..aku je yang teringat lelebih..tu yang mood swing tu sebenarnye..

die cane nk cakap ek..tadek lah prasaan tertonggeng-tonggeng sayang or nak nye..but after 10 years..perasaan yang tenang..selesa when im with him tu yang mengganggu jiwa itu..

sayang ke..? ntah..rindu ke? pown ntah..yang pasti aku teringat..kang senang kalau..hish takpayah la diella kalau nak mengcomplicatedkan keadaan yang sudah sedia complicated pown..muahaahha

dah dah..sakit pale mcm nak migrain plak nieh

0 comments: