Thursday, August 19, 2010

craving lageeyyy

semalam adalah hari adventurous untuk aku..berjalan kaki drpd klcc sampai ke dang wangi..sebabnye? tren delay..aku malas nk tunggu..cadangnya nak berjalan sampai ke masjid jamek. tp ofismet lame call cakap tren dah ok..tp aku tetap kene lepaskan satu tren jugak sebab terlalu penuh..huhuhuh..

misi semalam adalah mengeluarkan wang daripada dompet mak aku untuk membeli barang yang nak dimasukkan di dalam peti ais baru aku..wahh..peti ais belom beli tapi kau dah beli barang ye cik diella..

tadeklah banyak mane pown barangnye..sardin sume lupe..yang aku ingat susu..honey star (terpakse amik ini sebab frosties original ilek pucik)..yogurt drink..roti..kaya..cheese..susu pekat..nestum..horlick..butter aku lupe beli..hmmphh..

hari nie im a bit down. mood swing rasenye..jerawat dah naik..mood swing sedang melanda..hmmpphh tak lama lagi lah tu. aku ada bace dalam satu article..reduce choc intake / sugar intake bile nak time of da month can reduce the mood swing..terus aku teringat akan kegilaan aku terhadap Cupcake Chics aritu..dem..byknye gula...patutla perasaan kecibaian di dalam diri ini sangat tebal dan mendalam ..arrgghh..*tapi dalam hati tetap teringat cupcake itu...tp mau yang ini pule..



aku mule rase yang ini da other dat i went to Kota Damansara untuk buka puasa..aku nak beli empat..tapi kate budak tu..

"kak beli lah 5 free 1"

hah..oklah dik..sebabnye aku kan poso...hahahhahha...sebat jerk..sudahnye aku makan 2 ketul cupcake..eventho aku tau kalau time time begini kene kurangkan bebenda manis untuk mengelakkan mood swing tahap dewata raya..well...wat can i say..ignorance is a bliss..

sape plak aku nk heret utk melayan merenah bangang aku nieh...arrgghh...dem dem dem..

0 comments: