Tuesday, August 17, 2010

Seminggu berpuasa

pejam celik pejam celik dah seminggu kita berpuasa. Setakat ni aku masih bertahan berpuasa..Cuti wajib belum tiba..maybe dalam minggu nie lah kirenye..muahahahha...berbuke..bersahur masih meriah..walaupun hanya bersahur dengan kuih raya rejek..aku tetap kenyang..sebabnye aku ada penyakit..kalau dekat umah KC..kalau bersahur sorang..memang aku sahur samada choki choki atau kuih raya..senang..cepat..haaha..

kalau dah memang dasar makan kene berteman memang begitu weh...

semalam punye food poisoning agak teruk..walaupun tak seteruk food poisoning last year..last year sampai dehydrate and hampir diadmit ke hospital..muahha..nie hanyelah adegan pulang awl jam 2 petang dan melepet di atas katil..aku tetap puasa dan lepas waktu berbuke..perut aku dh mula elok sket..

walaupun sakit semalam..sempat jugak aku heret mak ajis tu pegi tgk peti ais..tp mahal sangat..setakat nk letak kat umah sewa..takyah la sampai rm1000 kan..mampos aku nak membyr blk kat mak ajis tu..muahahahahaha....jadinye..arini..kereta dah memang kat umah mak..pagi tadi aku anta..blk ni aku nak terus amik mak ajis nak tengok peti lagi..tgk kat singer ke..mak ajis nk tgk kat courts..tp bukan courts mahal ke weh..? takpelah..kite tgk jelah erk...

 malam ni kate seorang teman nak neman aku sahur..tengoklah cane jadi ke tak..hmmphhh...

arini adalah sangat busy..tu yang dh jam 4 baru nak update ni..tapi bagus jugak..cdelah aku ngantuk..tp badan aku dh nak beku sebab ujan lebat dan ekon kuat di hongpis...dah la weh..aku nk g jalan jalan..

0 comments: