Monday, August 16, 2010

Random Update

kite pakai point form jelah..sbb badan aku tak sedap nie..dah nak time of the month..this month konsepnye..sengal seluruh badan..

  • Sahur untuk Sabtu adalah jam 3 pagi..gigih bangun dan menaiki kereta ke keramat bersahur dgn kanak2 masuk air..melepak sampai jam 6.30pagi yang pak imam pown dah balik drpd masjid
  • ari sabtu pown penat sebab jam 11pagi mengangkut barang di ofc pak ajis. pak ajis dah pencen
  • sabtu santak tido sampai jam 5 ptg dan kemudian trus ke pasar ramadhan melawati dgn anak2 masuk air lagi
  • sabtu lepas buke adik aku ajak karaoke di imbi..juga bersama kanak2 masuk air..berlarutan sahur di Kg Baru
  • ahad lagi letih..challenge nk membuat kuih raya sampai ke damansara aku carik tray utk mak di umah mummy
  • berbuka di Istana Bambu *nnt aku update yg ini*..naseb baik dijemput oleh orang..
  • abes buke..balik amik kete..gegas ke Subang..adik nk anta barang kat ibu pule..
  • lepas subang aku pule ke Hartamas..melepak bersame rakan..:)
  • pulang dr hartamas..ke umah mak amik lauk..dan pulang ke rumah sendiri utk bersahur
  • kenyang sangat sampai takleh tido sampailah jam 2.30pagi..

hasilnye skang..badan aku sakit..mentally tired..arrgghhh...dan juge seperti nk food poisoning..parents aku pown kene kat umah...adeh..

0 comments: