Wednesday, August 18, 2010

hari yang mencabar di bulan puasa

perrrggghhh..cabaran sungguh ok bulan puasa nie..dengan da other day food poisoning nye..dengan tetibe kerjaan bertambah bz..mase aku leh makan minum tadek plak nk bz cani kan..civais sungguh laa..hhahahaha..

dah la aku ni nak time of the month..konsep bulan ini adalah sakit seluruh badan..serius weh..sakit satu badan aku ni ha..nak jalan gie keje pown seksa weh..dan aktiviti ari isnin juga tidak membantu langsung la kan..muahahaha...

malam ini akan berbuka seorang diri sebab aku nak menunggu orang anta peti ais..muahahha..die kate nak dtg lepas buke..aku sungguh la malas nak rushing from umah mak balik ke umah aku pass buke..dah tentu tentu badna berat lepas buke kan..hahaha..tapau jelah..dan ade je kemungkinan tapau mcd sebab aku dah hasut mak ajis tu teman aku gie jusco maluri lepas kojo sebab aku nakkkkkkkkkkkkkkkkkk...


PENUHKAN PETI AIS LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..hahahahha...

padehal ape je pown nak beli..susu..honey star..vitagen..pasta..butter..roti..jam..susu pekat..eh asal macam banyak plak aa..muahhaha..oh..sardin..

semalam berbuka agak meriah sebab ade rendang ayam..yee mak ajis masak ayam..ikan goreng termasin dan sayur kailan bersame fishball masin..seb bek rendang tu tawar..yesza..smlm aku makan kailan..oh sodap juge rupenye kailan nie..see..aku makan sayur okkk..takyah korang nk pakse pakse nk sumbat sayur dalam mulut aku..bile aku nk rase..aku makan..


semalam sahur kat nailis ampang..plannye mule nak ke pelita bangsar..sorry dear..u lambat confirm ngan i..i dah gerak dulu..sorry sesgt yeeee...ngehehehhe..selamat piyut aku ade mee goreng mamak..ngahahaha..

dah dah dah..nk sambung bikin kerjaan..ade byk lagi nieh..muahahhahaha

0 comments: