Tuesday, August 10, 2010

Pabila Petang

bile dh jam patpatploh lime jerk..mule lah aku dah start malas..mule lah rase lambat jerk aku wat keje nieh..arini ade orang kate nk hamek aku..tatau la jadi ke tidak..hmmphh..risau plak aku orang yg rajen nk amik aku nieh..aduuh...slow slow dik..kang lari aku kang..hahahaha..konsep tak ready katenye..tgkla dulu kannn...

puase baru nak start esok..tp aku dah ade jemputan dengan ex skool mate ahad nie kt Istana Bambu..aku dah confirm la kasik name and hadek aku pong sebok nak hekot..aku tadek masalah..takkan nak bawak partner kan..partner yang mane..muahhahaha..keji hokeeeyyyy...tp memang akan confirm weken bulan pose aku akan barai sbb membikin kuih drpd jam 6.45pagi..

oppsss...baru menerima sms..tak jadik dijemput sbbnye tukang amik kene beli lauk...apsal aku rasa lega ek die tak jadik amik..? soooooooo..mmg confirmla aku blom ready...cane nak cakap aaa..? mlm ni kene pikir plak cane nk cakap..tp sampai bile tak ready weh..adehhh...tgk lah dulu..dah la..nk gie kemas laptop..memacam orang hongpis nieh..


itu tak kene..ini tak kene...malas akuuuuu....

0 comments: