Tuesday, August 10, 2010

::New Experience::

yesterday..semalam...apa ada dengan semalam...dup dap dup dap aku drpd lunch..lunch tak jadi..sbb jalan jem kat Loke Yew..naseb baik la jugak sbb aku memang tak larat sangat semalam. dengan bersin tak henti henti..kepale berat..menggigil..sume adelah...

bile die cakap postpone ke petang..trus aku masuk surau tido..sampai terlajak sebab kepale aku berat sangat..naik ofc pown aku wat keje dalam keadaan mamai..cukup jam 5..aku trus call kawan aku suh amik kat ofc..lepas 10 menet die dh sampai..hamboi bang...copek ko yeeee...seb bek aku datang awl..jadi leh laaaa balik awl..muahahahaha...

die suh carik kete Alza..hampossss..mane aku tau pasal kete..terpakse la aku call adik aku..naseb bek die nak lalu jalan yang same..dan die nak tengok dulu orang yg dalam kete tu..*ye adik saye sangat over protective..malas aku nk lyn kengkadang..

skali pakcik tu die tinted plak kete die..aku halal je lah masuk sebab adik aku kate kete alza tu depan skali tunggu tepi traffic light seberang ofc dan kaler putih...hahahah...skali bile masuk kete..pakcik tu ajak gie Semenyih..sbb die nak anta barang kt sane...memule adik aku bising..sbb die risau kan..1st date dh jejauh..

but alhamdullilah everything goes fine..any progress..?? waahh..ade progress ke..im still hesitating..tp tgkla cane..tp quite young laa.....5 years difference..cane aaa??? aku blom berperasaan lageeyyy...

0 comments: