Tuesday, August 10, 2010

mari kita cuci mata

tadi aku jalan di blog blog orang...akak nie baru dapat barang die...jadi aku pown cucilah mate kat kedai yang die beli barang die...bile aku masuk...trus rase macam aku dah ade wishlist untuk birthday aku untuk pak ajis dan mak ajis...ngahahha..dasar anak mata duitan...

mari kita lihat barang barang nya..

COACH POPPY SIGNATURE SATEEN GLAM TOTE = RM960

santek kannn..die ade kaler pink..tapi yang ini cam senang matching la kan..hikhikhik...



COACH SIGNATURE KHAKI STRIPE FRAMED CARRYALL TOTE: RM 799


weh...chenta wehhhhhhhh...tp ini aku seperti berpikir 2-3 kali sebab aku ade beg cam gini gak tp jename lainlaaaa..letih aku bodek pak ajis utk birthday present aku 2 tahun lepas...tp aku pakai baru 3-4 kali..sbb macam kene carry kan..takleh sangkut kat bahu...cam gadis2 sangat wehhhhhhhhhhhhh...letey laaaa...hahhaahha
 
dan yang ku sookaaaa sangattt
 
 
COACH MIA LEATHER CARRYALL = RM1580
 
oh sangat sangat mauuuuuuuuuuuuu...aku hengat nk bodek yang nie..tp kono berkelakuan baekk selame 2 bulan nieh...aduhhh...tp ko tgk la price nyeee...mampos perintah berkurung aku dek pak hajis nieh...hahahahahha...cane nk bodek aaa....dh la online..orang tua tu mane percaye menatang online nie..aci dok kalo aku cuwik AMEX die..? hahahahaha...
 
ade byk lagi yg santek santek dlm blog kedai tu...pegilah weh...100% authentic katenye..ntah aku pong xtau la kan...korang gie jelah nengok kat sini..dh dh..gie wat keje balik..aku nk carik no tipon delicious nk wat lunch booking nieh..hahahahha

0 comments: