Monday, August 9, 2010

Refuse to show it

aku dh karang bende yang aku nak blog..skali aku rasa tak perlu..bace tajuk pown dah tau kan..minggu lepas dek terlampau bz aku tak sempat nk jenguk kekuatan..kesayangan aku kat kota damansara..sorry dik..auntie lala busy banyak agenda.

maunye tidak...jumaat sakit..
sabtu..aku aktiviti kekeluargaan..(pak ajis tu kalo pavilion nk ekot aje..cube kalo sg wangg...harammmmmmmmmm)
ahad..tido separuh hari..teman org makan..teman org shopping dan aktiviti makan di umah mak imah rawang..

dan aku jugak yang gatal balik mlm shampoo rambut dan tido..tu yang rase demam blk nie..demamnye tak sangat..tp lebih kepade selsema..aduuhh..

knape entri semakin tersasar drpd tajuk..as i said i refuse to show it..rasa itu dah tiada..tp aku macam fobia..bleh plak fobia kannnnnnnnnnnn...inilah padahnya kalao dh nk dekat 5-6 tahun asal bercinta mesti dengan kenalan lama..harus kenalan lama tak jumpa..jumpa balik bercinta..

jadi bile orang baru approach..aku jadik sangat takut dan aneh and akan lari to the opposite direction..last week i've already did that..baru empat hari kenal dah meluahkan perasaan..this week orang lain pule yang approach..tp caranye lebih subtle..ajak pegi makan katenye..aku nak back off..tp orang sekeliling memberi semangat..

kite pegi jelah ek..semoga rasa fobia ini tidak berterusan..dan ade terselit juga rasa MALAS utk berkenalan dengan orang baru..yeee..aku tau takleh cani..

oklah oklah..aku pegi nnt...

2 comments:

Anonymous said...

cik diela: bulan ogos ni bulan approach ke hehehe...anyway selamat berpuasa..

Dark @ng3L said...

anon..
must be lah kot..supaye nnt bleh raya bersame same..

selamat berpuasa jugaaa