Thursday, August 5, 2010

Office - KC- CI - KC - PBD - Setiangwangsa

ha..tajuk entri itulah perjalanan aku semalam..hahaahha...actually daripada ofc aku tak naik umah aku pown..trus start enjin kete balik umah mak..sesampai aku ingat nk tido..tapi bergolek golek berborak punye borak..sekali dah masuk waktu maghrib...mmgla tak jadi tido kan...tp sebelum isyak sempat lelap sbb mate gatal sangat..cadangnye nak tutup mate je..sekali terlelap..hahhhhhhhhhhhhhh..dasar ko kuat tido kan diella..


yang aku ni resah gelisah nunggu pak ajis ni balik mesjid sebabnye aku ni dah janji dengan seorang awek nk makan kat McD PBD...skali mak aku kate makan dulu..haruslah makan kannnnnnnn..lapo siutt...lapo tahap gaban punyo..hahahahah...eslok je aku abeh makan pak ajis balik..naseb laaa...sambil tumis sotong tinggal separu aku kerjakan..ngahahaha...takpe mak ajis masak utk aku..muahahaha..pak ajis gerenti tensen ngan sotong..sbb die koorang sookaaa...ngahahahha..


dh mkn bergegas balik KC sbb ngambik beg adik aku tu..nak nganto basuh katenye...mmg racing aa aku kan sampai ke PBD tu..bile aku nak cepat sumelah nk bawak 60km sejam dok belah kanan..ya allah...stress aku...sampai PBD aku makan agi..dgn strawberry shake...hah...hasilnye..aku demam ari ni...aku ni pepantang sket mkn bebende nganrut nieh...harus naik demam dgn cuaca panas skang nie..

melepet kat PBd sampai kol 11.15mlm dan terus bergegas ke setiawangsa pula..ngahahhaha...yang sane termelekat lame pule..sebab berborak..nk dokek kol 1 gak aku poolanggg....

p/s: patutla smlm macam tadek mood..nk demam upenye...

0 comments: