Wednesday, August 4, 2010

makan la kamu sebelum kamu dimakankan

ngahahha..tajuk tak bleh blah kannn..mau nye tidak..ari sebelum NZ..semalam pown NZ..jadinye tadeklah gambo makanan ye...sbb kalo dh makanannye same...ape jadahnye nak letak gambo lagi kan..ngahaahaha....

semalam..actually cadangnye nak ke Doli dekat Taman Tun bersame ex ofismate di Cyberjaya dulu..tapi al kesahnye aku nak keluar lepas maghrib..pakcik tu kate lambat sangat..jadinyeeeeeeeeeeeee...buat keputusan ke NZ sebab masih terase rase kat tekak aku ni.

lepas keje sempat agi ni basuh baju satu trip sebabnye ari sebelumnye aku basuh baju putih...semalam basuh baju kaler pulak...sementara aku basuh baju tu..aku pown try la menan baru aku...

lunch time semalam..aku menggelupur ke Blue Cube KLCC..sebabnye??? aku nk amik broadband Celcom..I'll be giving my Maxis broadband to my mum..almaklumlah...skang die kan ker jadi suri rumah sepenuh masa...jadinye tetiap hari ni azan kt tipon mane broadband mak...mane broadband mak katenyeee..nk broadband..nk broadband..ntah eti ke tidak die nk surf tenet kan..ngahahahahha...

aku amik yang Celcom Broadband Advance..tamak kan...takmo amik yg Entry or Basic..nak Advance sesajo...kate malas nk tunggu lelame kann..ngahhahaha..aku ni plak ade je possibility nk donlod lagu bebyk kaaannnn...

bile kat umah..segeralah aku install menatang tu..skali lepas restart..bleh tak Sim CArd belom register..osmaisgods....lembaps nyes Celcom Nie...aku beli kol 12...kol 7 mlm ko tak activate lageeyyy..marah nieh...

tu yang agaknye kat mase kat NZ aku bedal sepinggan char kuew tiao..abeskan ayam McD wawa...dan abeskan juge chicken wing angah...hahahahha..stress ok..aku dh bersemangat nk try....huhuhuhuuh...balik from NZ..sempat singgah Setiawangsa dan sempat merembat satu handbag..hikhikhikhikhik...balik umah pasang plak almari sampai melecet tangan aku..luka tangan hosemet aku..huhuh..

angahhhhhhhhh..nnt kak diella banje makan hokeeyy..wakkakakakaa....

lepas selesai sume barulah aku leh try broadband itu...naseb baik dh activate..so far..da connection is much more stabil compared to Maxis..kalo kat umah mak Maxis mmg superb..tp kt umah aku...nazak wehhhh....

dengan ini...sukacitanya saya akan memindah milik Broadband Maxis yang telah kupakai bertahun tahun itu kepade mak hajisssssssssss...jgn lopaaa payment bulan2 yo..muahahahahha....


semalam berakhir jam 2 pagi sebabnye aku stress yg aku malas nk citer...ari ni ok dh..ngahhahahaha..eh bukan sebenarnye nk citer pasal makan ke..tetibe melalut pasal broadband..?? maaflah yeeeee

0 comments: