Monday, August 9, 2010

live from the office

actually aku tak sehat since Friday..naseb baik Khamis aku balik umah mak..asalnye mak suruh balik untuk dinner je sebab aku tak sehat..skali aku malas balik KC..aku tido la kat umah..kol 12 aku dh terjage sbb pale sakit..pindah tido bilik mak haku...

skaliiiiiii.. kol 4.30 terjage lagi sebab kepale aku mengalami gegaran yang agak kuat..aku dh tau dh ni mesti takleh g keje nieh...kol 6lebih aku msg HR dlm sakit2 tu...bleh plak pepagi tipon mak aku berdering dering..tau aa baru pencen..tp jgn nk hotline sgt..sape ade migrain mmg akan paham la kalo sakit mmg takleh terang dan bunyik bising...kol 8 die kejut breakfast pown aku tak larat lg...

dlm kol 10 la kot baru terhegeh hegeh nk bekpes...bekpes pown roti jerk..die watkan telur stengah masak..aku takot aku werkkk jerk nnt..pastu...pastu...die bleh plakkkkkkkkkk tunggu depan muke aku suh telan ponstan...arrggghhhh..stress ok stressssss...kenelah makan...hasilnyaaaa...selepas 2 jam..adalah kurang..hahahahha...

tp keje aku tido bangun..tido bangun jelah...bile tido ok...lepas bgn tu ok kejap..pastu sakit balik..bile sakit balik..aku tido la balikkkkkkkkkkkkkk....pastu sempat pulang petang ke Pyramid sbbnye nk membeli kasut. hahahahaha..keji sungguh perangai..sempat juga merembat 
Fatal Attraction..oh chenta wehh
 


hah....tak chenta kalo gini rupenyeee....ari sabtu aku ingat nk Red Velvet sbb mase aku beli fatal attraction tu..aku try red velvet pown sedap...sedap toppingnye cream cheese okkkk....tp baru ku tau upenye ade jadual cupcake tuuuuu...huhuhuhuuh...kalo yang basic je ade everyday...

kalo cam red velvet tu..die ade ari rabu, jumaat, sabtu n selase tak salah aku..huhuhhu..terpakse sabtu aku makan Fatal Attraction jugeee....


ko hengat aku akan berpuas atii..memang tidak...sudahnye ari ahad....aku repeattttttttt dengan iniiiiiiiiiiiiiiiiii




heaven okkk...cream cheese topping...ya allah...orgasma berganda ganda..temok la balik aku gini..tp disebabkan aku craving yang teramat sgt..aku pedulik ape kannn...hhhaahaha...

ni disebabkan aku tgh tunggu orang amik aku kat ofc bawak g lunch..dah alang2 aku nk suh die bwk aku g klinik la..takbleh jadi nie..asik sakit jerk kt ofc nieh..aneh pule aku kannn...hahahhha

0 comments: