Thursday, August 12, 2010

1st Day Berbuka

aku memng konfirm smlm mmg ramai berbuke dengan family..sebabnye kateee 1st day kan...same gak cam aku..ko nak mampos 1st day berbuke kat luar..memangla mak aku sumpah jadi batu kannn...

lrt semalam...osmaisgodsssssss....cam ade pasar ramadhan ok kat dalam tu..ramai giler orang..i think maybe dorang start da peak hour for lrt dtg often lambat sket kot..dorang ni loopaaa agaknye yang bulan pose ramai yang balik lambat..nearly 5.30 jugak la aku sampai lrt pandan jaya..seb bek pak hajis tu amik..upenye sementare nunggu aku balik..mak hajis tu sempat heret laki die gie jusco lagi...hoisshhh..taula dah pencen merpati dua sejoli tue..stress jerk aku..bile stress kite wat pe ye kengkawan...kite tido..

aku tibai tido from 5.30pm until 6.45pm..itu pown paksa diri bgn sbb lom asar..kalo tak..mau gak kol 7.15 aku bgn..kene jerit pown kene jerit la..letih ok..hahahhahaha...

lauk berbuka smlm mmg meriah..sambal ikan bilis..udang goreng tepong n ikan taucu..tp aku mkn tak byk la..malas nk mkn bebyk..kang sangkak plak piyut aku nie ha...tp mmg teguk air sirap tu mcm ikan paus dah ha....cadangnye pas semayang maghrib aku nk ke pavi..tp mood malas dh sampai..aku ingat arini la pas buke nk ke curve..sbb nye there's a big possibility aku buke kat damansara today..kang bising plak mummy aku kalo tak buke ngan die..smlm dah buke ngan mak..hmmphhhh..

kalo ari ni jd pegi beli kan..aku mcm nak yang ini lah weh..

anak-anak..ini name nye On Cloud 9 yee..aku tak penah makan lagi..tp descriptionnye mengatakan combination of Belgian choc mud cake..rich choc frosting n marshmallow on top...ko tak orgasm ke camtu...wajib ni diella..wajibbbbbbbulghunnah..

cube lah kalo tetibe orang delivery kt ofc aku sedozen..waahhh...sokaaa sokaa sokaaaa...

cerita lain..smlm nyaris terbabas sahur..sbbnye aku dh kunci jam kol 12mlm..tp aku dismiss kan..sbb aku bajet kang bebudak umah ni confirm kejutkan aku..skali harammm..semua terbabas..tp naseb bek aku terjage kol 1.30..cecepat aku makan roti n ikan bilis mak aku tu..ngahhaahha...sempat gak makan..kalo tak mau meroyan gak..ahahahahaahha...

skang ni aku tgh melayan mata yang mengantuk nieh..arrgghh...stress stress stress...

0 comments: