Thursday, August 12, 2010

ketidaksabaran.menunggu.waktu.pulang

annoying..scary..tp pandai plak budak ni amik ati aku..dh dh dh shoh..aku ni bukannye boleh kalau orang tu bersabar ngan kerenah aku..mulelah cair...tp annoying weehh...tp cair..osmaisgodssss diella..make up ur mind nk cair ke nak annoying niehh..

ok ok ok..today..i will berbuka'ing in my mummy's house in damansara..so perjalanan aku ari ni adalah..

Menara TA One - KC (amik kete) - Damansara Heights - Curve - Kota Damansara - CI - KC

mampos weh..drpd ofc..kene balik umah amik kete..pastu buke kat umah mummy...pastu nk jugakkkkkkkkkkkkkkkk singgah curve untuk cupcake..arini kene gie jugak weh..sbb craving tahap melampau cipan dh nieh...pastu nak gie kota damansara sebab nak hamek peti ais..pastu nk balik umah mak plak sbb nak anta daging..sbb mak aku suh aku menyamun daging kt umah mummy tu..pastu barulaah aku poolang ke umah..huhuhuuhuuh...

konfirm badan letih lagi..adeehh..kene minom kacip patimah la mlm ni aku rase..huhuhuh..

arrgghh...kurang sejam lagi nk balik..tp..

1) e-ticket for Regional Director still in process kat travel agent
2) Associate Director lom kasik confirmation hotel for visa processing
3) Associate Director yang same jugak blom confirmkan flight die..also for visa processing
4) Associate Director yang sama juga belom sign letter for visa application.

leh tak aku nak azan kat tinge die..wahai AD..sile lah berenti bercakap tipon dan update aku pasal menatang menatang nie sebelum balik..sbb flight yg nk book tu minggu depan and it will take few days to process the visa sayang oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....copekla...kang aku dah tutup email barulah nak suh aku email sane sini...bulan poso ni pakcik..jgn dibuat blk lambat..buke kat kodailah jawabnyo...

yay...sebelum aku sempat publish entri nie..item number one dah settle..alhamdullilah..itu yg paling cerewet skali tu..

dh dh..nk meditasi supaye jam berjalan lebih cepat..

0 comments: