Wednesday, August 11, 2010

kerenah jejaka

aku dah terasa samtingrongsamwear la ngan mamat aku kenal kat Kemensah tu..mase time kat kemensah tu elok je kan..

tp time dah balik kol 3 pagi die message I miss you..
hari isnin aku dijemput..dah diclaimnye aku gf die..
malam message i love u so much katenye....

aneh kan...tp yang paling aneh..menipu agak kantoi..

semalam..die tak jempot katenye membeli food untuk family untuk dinner..petang die kate die di semenyih. malam aku call 3 kali berlainan waktu die tak angkat..dlm jam 11mlm baru die angkat..

aku: u..kt ne
dia: kat subang
aku: asl i call u tak angkat
dia: eh bile u call..mane de miss call
aku: ade..3 kali i cll
dia: oh..tadi i silentkan phone..sbb dorang nk bincang pasal bisnes..i tukang dgr je..
aku: oo..ni dgr plak bunyik phone
dia: mmgla..i br je tuka profile general ni

alah hadek oiiiiiiiiiiiiiiiii..lain kali..takyah kalo umo doplohpat dan ngorat pompuan umo doplohsemilannnnnnn...pe jadahnye kalo ko baru tuka profile hp ko tak sedar ade miss call drpd aku...ya rabbi...stooopidddd mistake la dik...

hishla...dan cop..skang mmg konsep baru kenal 2-3 hari terus approach nak jadik gepreng erk...anehnyeee....takot okkkk...

5 comments:

LittleHid said...

takut gak lah. hehehe

Dark @ng3L said...

hid..
smlm lagi scary..cll sy kol 2 pagi cam nk bising2 y sy lambat tido..eh saye punye suke lah kann

arkhaios said...

kasi luku aje. aku and aie volunteer. wawawawawa

Anonymous said...

perghh....2-3 hari je bleh ckp i love u dah hehehe...cepatnya dia...tp kelakar gak la cara dia nk tipu tu hehehe...

Dark @ng3L said...

badd..
korang kalo bab gini..mmg laju..
nie perangai ala theggggs

anon..
i rase trend org skang suke cecepat gini lah..
cara nk tipu tu sungguhla tak professional