Friday, July 2, 2010

Touch n Go

perghhhh bz giler siutttt...aku nk bernapas pown kadang kadang tak sempat for this one week..semalam siap tak sempat lunch..tadi pown aku mintak g lunch..kalo aku tak mintak..mau jugak pakcik sorang tu tak kasik aku g lunch nk siapkan presentation..arrgghhh...seronok sebenarnye keje banyak nie..sedar sedar dh kol 4.30petang..smlm lagi best..alamkk...dah time balik upenye..wakakkaakka

actually aku nak mengomel ngomel tentang Manual pass yang telah dimansuhkan oleh LRT dan digantikan dengan touch and go..disebabkan parking mahal..aku beli rm100 kad manual lrt tu..sbbnye aku kan kene tuka lrt..kalo everyday beli..mmg la tersangat sangat ruginye..

starting this month..dorang tuka..tadek dh kad tu..ko beli touch n go..n bile korang isi rm100 let say for 30days..korang bile touch kan kad tu..die akan tulis "baki 29 hari"..ye aku baru beli arini..sbb smlm aku beranta berjemput..

pagi tadi dengan bacaan "Bismillah"..berjalan lancar aku masuk dan keluar untuk STAR LRT..skali kad stesen PUTRA LRT.."kad tidak sah" katenyeeeeeeeeeeeeeee.....berderet weh..orang yg kad tidak sah tu..aku g kaunter..die katenye dh betulkan..aku nk kuar pown begitu juge....sudahnye..walaupun aku kuar umah jam 7.15 pagi..sampai ofc tetap 8.30pgi..kalo tak..kol 8 dh sampai ofc..

aku tak tau lah balik ni aku nak ngadap orang2 yang bratur tu cane kan..huhuhuhuuh...dah la its FRIDAYYYYYYYYYYY....mampos wehhh...aduhh....alamak...nak trf duit kutu dan sebagainye nieh...huhuhuuhuuh....


adehhhhhhhhhhhh...mau prepare laptop ofc pule..last menetnye udah jam 5.10 nieeeeeeeeee...adeh deh deh deh

0 comments: