Wednesday, June 30, 2010

Mood Blogging

banyak sangat yang mengganggu jiwa aku sekarang ni. banyak bende yang pikir. aku tak tau lah apa masalah aku yang suka sangat nk pikirkan masalah orang lain nieh..cam kalo orang tu ade masalah besar..seboleh boleh aku akan pikirkan jalan yang sesuai supaye jiwanya tenang..kalo orang tu ade masalah sebab sendiri carik penyakit pown aku kusut jugak..sebab aku plak yang susah payah mikir apsal la dorang berpikir sampai jadiknye masalah gitu..

contohla..ade seseorang yang rapat ngan aku akan berkahwin..takleh sebut name manje or die dok kat mane..sbb aku tatau la die nk kawen ni rahsie ke tak..aku ni bertungkus lumus nak carikkan photographer yg murah dan santek kalo tangkap gambo..sb aku tau..kawen byk nk pakai duit..

oppss...that reminds..psstt..awak nk sy jadi pengapit awk ke..? nak pakai baju kaler ape wakk..??

pastu orang lain yang susah carik keje..aku yang pepecah pale mikirkan mane nk tolong applykan die keje...ye aku nampak jerk wat endah tak endah bile ko bercakap..tp bile tuan punye masalah tu tadek dpn aku..aku yang terlebih lebih mikirkan masalah dorang..

macam tak sukelah orang tu tau sebenarnye kite pown pecah pale nk settlekan masalah dorang..siap nk tolong kirekan lagi expenses kalo 1st month start keje tu..cukup makan ke tidak..nk g keje naik ape..ish kang kalo tolong applykan..kalo die tak suke keje tu cane..

hish susah la jadik DIELLA AZIZ nieh...dansusahsangatkenakjageatiaku?


susah nak puaskan ati sume pihak..susah nak gembirakan ati orang jika nak gembirakannye pakai duit...nak masuk toilet pown pakai duit woo...


aku cuma boleh tolong sekadar yang aku mampu..kalo usaha aku tu pon tak boleh nak menggembirakan hati kamu..awk..dan kau kat sane tu..takpelah...aku tak kesah..nak buat cane kan...tuhan suruh kite usaha..kalo die takmo bagi jugak..takkan aku nak pakse..ye tak..?

eh dahla..aku dah nak balik ni..sbbnye pagi tadi sampai ofc jam 7.30 mengerjakan bebende kt ofc..esok pown nk datang jugak sbb ade staff baru nak masuk...meja die aku tak kemas agi sebabnye auditor tengah berkampung kat situ lagi ari ni...tp esok masuk kol 8.15 sempat kot..sbb stationery..laptop n kad pippip aku dah readykan...

semoga dipermudahkan hidup aku...janganla ade bebenda nak nyakitkan ati aku lagi..

5 comments:

Sunshine said...

Nanti if I ada masalah, i beritahu kat u eh, s u tolong fikirkan on behalf gitu ;)

Ya Allah- permudahkanlah perjalan hidup kami.. Amin

Syamputra Razali said...

salam..
selamat ber blogging...

Dark @ng3L said...

miss sunshine
tadek hal la kalau awk punye masalah sy nk tolong pikirkan..nghehe..
upahnye adalah makan ye...

Syamputra
salam...thanks

No name said...

Alamak sama lar pulak dgn i, mcm mn leh sama nie.. salu rasa problem orang tue, mcm problem sendiri.. padahal tuan punya problem tue relax jer.. hahaha
Kne tang batang idung sndiri pandai pun jd cool.. hahaha

Dark @ng3L said...

lizzie..
hahahaa...itu ler pasalkan...
bile susah org..nakkk jugak tolong settlekan..

sampai pale sendiri pown mau pusing..