Monday, June 28, 2010

Orang Kata Usaha Itu...

ye aku tau..usaha itu tangga kejayaan..kita kene usaha..dan bukan sekelip mata kita boleh dapat apa yang kita usahakan itu. kita perlu usaha kuat dan gigih..tapi kadang kadang perception dan tanggapan (eh seperti redundant pula) orang terhadap kita yang kadang-kadang melemahkan semangat kita untuk usaha..

ye kau tak cakap..tapi dengan kau tak bercakap..dengan tidak bertanya khabar..aku boleh tau..aku boleh agak..dan aku juga boleh rasa..aku manusia...aku bukannya patung bodoh..ya aku susah sekarang..siapa mahu hidup susah..kau cakap dengan aku..tak ada sesiapa bukan?

jalan ini..aku yang pilih..aku pilih dia..tuhan belum mau kasi rezeki kepada kami..aku hanya anggap ini dugaan dan cabaran hidup..jika itu yang membuatkan kamu...kamu...kamu dan yes kamu menjauhkan diri...be my guest..

Terima kasih

0 comments: