Monday, July 5, 2010

Ku Mencari..Ku Mencari

cari apekah..? cari template blog yang menarik..tak tau apsal ntah aku rase mcm sume yang aku tengok sume nye tak menarik..sumenye tak menepati citarasa aku..ini pown sambil aku menaip sambil itu juge membrowse template..dan juge sesambil membuat kerjaan...hahaha...konsep multi tasking katenye..

tp setelah tangan gatal aku nie lupe nak save blog template yang lame dan terus upload yang baru...sudahnye..template ntah pape jadinye..terpakselah aku just pakai template blogger sahaje..ade jugaklah aku edit sket2..tp masih juge ke laut..tp boleh la ala kadar...jap lagi aku betulkan balik..

actually aku tersangtlah boasn arini..maybe because of late night yesterday..aku ni mengade..kalo orang itu bekerja..sebok nk ekot..itu saje peluang aku untuk bersuka ria...

dancing is my life..but now his music is my life..
dancing to his music sent me straight to seventh heaven..

pagi tadi pown nyaris aku ingin meneruskan pergolekan di atas tilam..tp mengenangkan ade agenda penting..aku harus ke kantor..lagipun..takkan sebab sokaria malas gie ofc kan..dah penyakit carik sendiri...tanggungla sendiri kalo esoknye mengantuk..hahahha..

kesudahannye..aku sorang je ke pejabat...yang lagi 3..ke laut..gadis gadis yang merangkap pekerje RHB..pekerja AmBank..dan pekerja kerajaan...jahanam di atas tilam..ini pown tak salah aku mereka sedang versoookaaaa ria di Sg Wang..cis la korang meninggalkan aku...takpe takpe..aku meneruskan perjuangan di medan perang...padehal dah patploh juta kali nengok jam bile nak blk

aku lupe yang segale mak nenek bos tiada die ofc..jadinye aku bosan..dah la last week aku bz dengan proposal dan presentation..bile sume tadek..aku sangap..bile sangap dan tak cukup tidur..makanyaaa...lemauuuuuuuuuuuuuuu....adeh

ini aku menaip drpd jam 10pagi entri ni...tp kol 4.10petang pown masih blom publish2 lagi...sbbnye aku rase seperti macam banyak jerk nk cerita..tp..takpelah..

len len entri kite sembang lagi ye...

0 comments: