Tuesday, July 27, 2010

Semalam di Kota Damansara

ape aktiviti kite semalam ye anak anak...kite pegi melawat si kecil yang tak pernah gagal mengubati hati aku..kalau sedang gembira..menjadi bertambah gembira..kalau tengah sedih..lenyap semua sedih itu..

ape sitenit tu dah pandai sekarang..die dah boleh berdiri..bakal bijak berjalan budak nieh..lasak sangat..tau nye nak keluar je bile nampak pintu bukak..suke nak tolong mamanye mengemas..dah tak tenit lagi dh...dah panjang dh sitenit auntie lala niehhhh..


ini pulak adalah aksi die nak merebut talipon aku...suke sangat main BB nieh...mamanye dh belikan die satu BB untuk die..tapi die tau Bb die tu menan..die nk yg betul punye jugak...mama die punye jgn harap la nk dpt...seb bek auntie lala sayang sangat awk dikkkk...main laaaa bb tu...tercampak sudah..terketuk kat lantai pown sudah...hahahahahha..sayang punye pasal..ku tutup dua belah mata..wakakakakka...

teman pule keluarga bahagia tu membeli belah barangan dapur..sambil meneman..aku singgah membeli empal penyet sbbnye ade kawan aku kt FB tu sungguhlaaaaaa memekak suh makan makan makan dan makan..request suh makan nasik plak tu..iyolahhhhhhhhhhhhh..aku makan nasik dah kan amoi....kang kurus sangat kalah orang isap dadah plak kannnn...wakakakakakka...

lepas makan...borak borak dan melayan citer Marah Marah Sayang...ok klakar gak tgk citer lelame kan..sambil gelak golek golek..aku pown beransur pulang nearly 10pm..tetibe dh ngantuk boleh...sesambil tu melayan Fb ngan si Amoi tu ha..dh macam lesbian plak aku rase..wakakakka...

sampai je umah..dipesan pule jgn nangis....takdo nak nangih nangih dh amoi oiiiiiiiiiiiiiiiiii..disebabkan aku ni pemurah ati..aku pown haplod le gambo sebelum aku nk tido kat FB..pown dikatenye aku nangih..tu belen belen ari sebelumnye dan seminggu sebelum ni yg aku jewa loookaaaa tu la dik non oiiiiiiiiii...tp bengkak sangat ke aaa???


tak bengkak sangat kan...jelita je aku tengok..hahahha..oppss..aku tak memerlukan gambar yg diedit atau diphotoshop utk nampak jelita..sekian, terima kasih...

0 comments: