Monday, July 26, 2010

Karma

bile break up mulelah bercakap pasal karma..tapi aku tak kesah..tuhan nak balas ke..tuhan tak mo balas ke..itu bukan urusan aku...aku tidak akan mendoakan bende yang buruk untuk dia. sebab aku rasa sepanjang hidup dia..dia sudah cukup menerima nasib malang..tak kesah la sebab perbuatan die yang lampau ke..atau memang nasib die belum lagi baik..

aku dah usaha sedaya upaya untuk dia berubah..untuk menjadi yang lebih..tapi kalau dia masih mau berada di tahap itu..aku dah tak boleh buat apa apa lagi kannn...ngahahaahha...

aku tak mintak bende yang buruk..tapi aku hanya mintak semoga diberikannya kesedaran terhadap apa yang telah dilakukan terhadap aku dan orang-orang lain...terhadap keluarganya...aku taknak bende yang buruk terjadi terhadap dia..walau apa pun yang telah dia lakukan terhadap aku...

Allah Maha Kaya..

0 comments: