Thursday, July 29, 2010

Apabila Tak Cukup Tidur

arrgghhh..ngantuk weh...kene plak ari ni aku still continue keje printing smlm..stress aku okkk..ngahhahaha...

smlm actually plan aku dah cantik dh...balik jam 5.30petang..tido sekejap...buka puasa dengan biskut..mandi..semayang maghrib..lepak..semayang isyak..dan tido..bangun kembali jam 12.30mlm untuk bersahur bersame kawan aku...

skaliiiiiiiiiiiii...aku dah on da way balik...mak aku msg...katenye nak gie umah mummy aku...ah sudah..nape plak nieh..katenye makcik aku from tepeng datang ngambil anaknye kat KLIA...jadi disebabkan semangat meramaikan lagi keadaan..*sebenarnye malas mak aku sesentap sbb kalau die msg bitau tu maknenye suh dtg le tu..muahahaahahhaha...

dh la aku blk lambat sket smlm...puyuh2 ke umah..mandi..dan zasssssssssssssss ke Damansara...lepak2..gelak2..tengok barang sane sini..dlm kol 10mlm baru sampai umah blk...sempatla tido dlm 2 jam..pastu bgn blk dan menuju ke kg baru utk makannnnnnnnnnn..

smlm adalah agak kelakar pabila ade orang tolong byrkan makanan kitorang...wahh..cik abang..saye taulah kawan saye itu seksi memakai skirt pendek di mlm hari..hahhahhahaha....tapi ape pun..terime kasih yeeee...save duit aku..muahahahahahaha....

hari ini pule lepas kerjaan ada agenda lain pule....tp kaki melecet pakai kasut nie haaaaaaaaaaaaaa...adehhh...

0 comments: